אם זאת תיבת פנדורה
זאת בעצם קללה, לא?
ומצד שני זאת גם ציפיה
לסגור ולנעול את כל הצרות, (רחוק מן העין ורחוק מן הלב)
שגרמה לדובר
אותה הנמענת...
ובנוסף,
אם היא תתמלא
אבוי
אותה אחת שחררה כה הרבה צרות ובעיות.
ואולי בכלל הנמענת היא פנדורה?
והמשפט הזה מביע
שאיפה שכל הצרות
יתכנסו חזרה לאותה התיבה?
מחליף פנים כזיקית:)
אמילי
[ליצירה]
אם זאת תיבת פנדורה
זאת בעצם קללה, לא?
ומצד שני זאת גם ציפיה
לסגור ולנעול את כל הצרות, (רחוק מן העין ורחוק מן הלב)
שגרמה לדובר
אותה הנמענת...
ובנוסף,
אם היא תתמלא
אבוי
אותה אחת שחררה כה הרבה צרות ובעיות.
ואולי בכלל הנמענת היא פנדורה?
והמשפט הזה מביע
שאיפה שכל הצרות
יתכנסו חזרה לאותה התיבה?
מחליף פנים כזיקית:)
אמילי
[ליצירה]
מסכן הסוס שנמצא בשדה מוריק אבל מחכה שמישהו יתן לו את הדחיפה הקטנה שינדנד אותו מצד לצד.
מסכן האדם שחי בעולם אבל לא יכול לעשות בו כרצונו.
אלא רק לחכות לדבר ההוא שינדנד אותו קצת מצד לצד ויגיד לו, "הנה אתה רואה איך אני דואג לך".
עמוק ויפה.
שי
[ליצירה]
כפיים...
לפעמים יש את התחושה הזאת, הרצון הזה לכתוב, רק לא ידוע בדיוק מה, איך יצא, על מה לכתוב, ואז כמו במגע קסם, המילים יוצאות, הדף מתמלא, והעולם נברא.
הרבה פעמים זה אפילו לא משנה על מה כותבים, או מה מוסר ההשכל, אלא פשוט כותבים.
וכשזה יפה, אין תחושה יותר טובה מזאת.
ממש אהבתי
שי
"תודה לך מילה קטנה שהדיו אותך גילה"
[ליצירה]
יאוו, כמה יפה זה
כמה עצוב
כמה נכון
אמרת את הדברים שכולמו מרגישים, בצורה הכי פשוטה, הכי אמיתית, הכי נקייה, הכי מקסימה שיכולה להיות.
זה לא שיר, זה לא סיפור, זה ניגון הלב שחשף את עצמו באמת החבויה שם עמוק.
ממש ממש אהבתי.
הייתי ממשיך להלל, אבל אני פשוט צריך לחזור לעבודה....
משובח
שי
[ליצירה]
שלום לימור
לדעתי הסיבה היחידה שלא כולם עמדו ומחאו לכבוד יצירתך, הינה הרגשות המעורבים של רוב היוצרים כאן למול התוכן של יצירתך.
לכן..
הנני מוחא כפיים למול מילותייך היפות, הכנות, למול משחקי המילים החכמות, הרמזים המוסתרים , היופי בכתיבתך.
למרות..
שגם רגשותיי מעורבות בנושא.
עדיין יפה מאוד
שי
תגובות