המקומות שבחרת לשים נקודה ומקף
יוצרים מורכבות נוספת של השיר (ומעניינת יותר)
ואין חד צדדיות
גם הנמענת וגם הדובר
שניהם מקבלים את שתי התכונות
המטאפוריות
רק לעולם, בצורה ההפוכה...
כך לקריאתי
אמילי
[ליצירה]
המקומות שבחרת לשים נקודה ומקף
יוצרים מורכבות נוספת של השיר (ומעניינת יותר)
ואין חד צדדיות
גם הנמענת וגם הדובר
שניהם מקבלים את שתי התכונות
המטאפוריות
רק לעולם, בצורה ההפוכה...
כך לקריאתי
אמילי
[ליצירה]
לא על אחת או שתיים גם לא על עשרים כי אם על האחת והיחידה מיני רבות החקוקות, טבועות, נעוצות בשיריי. לא סתירה לכאן או לכאן.
שני- אל לך לדאוג מלבוא במחיצתי (מחכך שתי ידיי) כי לא אעיז להתסכל (משפשף את עיניי) ואבוש מלפתוח את פי (מלקק את שפתיי). לכן, אל לך לחשוש.
תגובות