[ליצירה]
גם אותי הכותרת מאוד משכה.
אני מזדהה עם כל מילה שלך
השיר הזה בא לי בדיוק בזמן.
"ביקשתי שתלמד אותי לבכות
ולימדת אותי
לחיות"
משפט חזק...
תודה
מוריה.
[ליצירה]
וואו רעות, הפעם התעלית על עצמך.
כמה עוצמות יש בשיר הזה, הוא כתוב כל כך יפה, המילים כל כך מרגשות...
במיוחד אהבתי את הבית הזה-
"צריך להיזהר
שמא יוצאו
המילים
מהקשר
המעשים
שמא תדבק בהם
נטיית גרון
וגבה לב
ונמיכות קומה..."
שיר יפיפה!
מוריה
תגובות