בת 28נושמת קריאה וכתיבה
מאמינה באמונה ובכוחן של המילים לסלול את הדרך לנבכי הנפש
אישיות ספרותית מועדפת - פרופ' אורציון ברתנא
בעלת תואר ראשון בחינוך ומתמטיקה
[ליצירה]
זכרון חזק
זכרון חזק ומלא רגש של סבתא שעןד פועמת בך גם לאחר שנפרדה ממך חזרה אל בורא עולם . הכאב והפצע חשופים ומעקצצים
והכתיבה היא כמזור . מרגש ונוגע .
[ליצירה]
זה הקטן גדול יהיה
ובכל זאת הם הקרקע
עליה חיים.
כוחם של גרירים להתוות לקרקע חולית
בסיס החיים .............................
כוחו של קטן להתוות מערכת גדולה ...............
כמה יפה וחשובה הכתיבה
שנה טובה
[ליצירה]
אהבתי כי מעיני החרגול
(העיוורון של חורחרה לואיס בורחוס)
הציור הוא הכול ......
כמעט מפתה להאמין שהגעת
לגן עדן של ילדות
בו שולט הנסיך הקטן
מקפיץ כוכבים להנאתו
אלא שאם תביט מעבר
סביב
אריה ורובה יוכלו להכחיד
את כח היקום
מבלי לקום .....
יופי כמה שזה יופי
לימור
[ליצירה]
אל מלא רחמים
שיר רגיש ומרגש על מידת הרחמים והצורך באיחזורה ושימורה בעולם של כאוס
אהבתי מאוד את ההתבוננות הרגישה הזו את הדו-שיח עם המקורות קסום
שנה טובה מלאת רחמים ויצירה
לימור
[ליצירה]
וודאית לגבי האי-וודאות
את יודעת שהוא .....
עייף מחפש חצוי חיוך
את וודאית לגבי זה פשוט ............
כי את באותה חוסר וודאות !!!!!!!!
עוצמה שחדרה בי לנקבים חלולים
זעקה פרטית כמו שצריך .!!
ככה אני אוהבת כתיבה
נפלא
[ליצירה]
חיוך נשיקה חיבוק
מיכל יקרה
כיוצרת חדשה באתר שמחתי להתארח ביצירתך
ולהגיב לך ראשונה
חייכתי עמוקות למקרא השורות
כי מלך שבא הזה הוא....
ממלכת "הקפה והמאפה "
שילוב של מר מתוק וחזק !!!!!!!!!
עיסקת חבילה בדיל !
יופי של כתיבה
קליל ומחויך
לימור
[ליצירה]
רדף אך מה השיג ?
מדוע תרדוף ומה תשיג ? מאמר בעל טו הומוריסטי לפתח קצת אהבה בעולם המתמטיקה
אין חובה לקרוא אך למה להתנהג ברשעות וכסילה
אם מעמיקים רואים שהשלמות היא רק בשמיים
והצחוק ? יפה שבעתיים
שתהיה לך שנה מבורכת לטוב
שנת סבותי אני ולבי לדעת תור ובקש חכמה וחשבון
והרשע כסל והסכלות הוללות
כך אמר קוהלת אני רק אזכרתי
ואכן החכמתי !
[ליצירה]
[ליצירה]
מטומ - תם
מטומ - תם . האנדרלין הזה לצערי וברור שגם לצערך לקח את הקרוב אליך והותיר רק אובדן . הצרה באמת מתחילה שהרך והתם
מתחיל להיות מטומטם
משתתפת בצער
תגובות