[ליצירה]
שמעתי פעם על אחד שבנה משפטים רק בדרך מופלאה שיכולה להוביל למקומות סודים ביותר. בהתנהגות. כאן בשיר שלך המשפט האחרון מבלבל כי נתת לקורא שלושה משמעויות וצירפת את כולן לאחת משהו כמו מעברים חלקים יעזור בפיתוח היכולת הזו יותר
משהו כמו: בעודי נוסע ..במכונית ,ראיתי אור , ירוק ובעודי מרגיש את ידי על ההגה,
התחלתי לשמוע מוזיקת ציפורים אי שם ברקע...שהתקרבו והפכו לממשות מפליאה עם הזדמנויות מדהימות למסע עם האוטו האיטי שלי...בעודי חושב ..על המקום הזה שאני נמצא בו... כל השאר נראה קצת שחור ודומה לחלום, וכמו בכל חלום מתישהו מתעוררים...ומתחילים לעבוד כי השעה כבר 10:30 ואני מאחר לעבודה בבית המשפט שם אני כותב פרוטוקול של מה שנעשה...חוזר הביתה לגלות שאישתי מגישה ארוחה והילדים מאושרים מעל השמים לראות אותי...אין ספק שהם הכי יפים בעולם.
משהו כזה...העיקר הוא להישאר מודע לכך שאנחנו יכולים ליצור את הבעיה וגם לפתור אותה בו זמנית...הרי אם הכל היה טוב ומושלם לא היינו פה..
[ליצירה]
טל יש בך כח אמיתצי ליצירה אל תפסיקי לעולם ואל תאמיני לאף אחד מההורים שלך! או המורים או החברים שאמרו לך שלעוף זה לא בריא!!! מאחל לך דרך צלחה ומעניינת
בן
[ליצירה]
קטע- שיר עזבו אותי מדקויות, יש פה אחלה עריכה וקומפוזיציה התחלה אמצע וסוף ולדעתי גם קסם הכתיבה שלי היא אסוציואטיבית למילים יש דגש ומספרות סיפור בלי קשר למשפטים הסגורים בהם, זאת אומרת שיר שמוזכרת בו אותה מילה שלוש פעמים יש לאותה מילה משמעות בשיר, לכן לא חייב להיות רצף כרונולוגי או הקשר לוגי אלא צירופי אסוציואציות ולכן הצורך בדימיון ,המילים לא שוות כלום אם אתה לא יכול לדמות להם צורה בראש שלך
ו בקשר לשורה האחרונה, תסגור את העינים ותדמיין,,,וכשתפקח אותם תגיד לי מה את רואה הבנת?
תגובות