[ליצירה]
אהבתי מאוד...
וגם אם זה זמני, וגם אם זה רק רגע או אפילו אשליה- צריך גם את הרגעים, השניות וההזיות האלה לפעמים כדי לחיות בעולם שאנחנו חיים בו.
[ליצירה]
[ליצירה]
יש בזה משהו מסתורי כל כך...
כתוב היטב, אפל כזה.
אני עדיין לא בטוחה שהצלחתי לרדת לעומק דעתך.
תגובות