חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
חיים, אהבתי מאוד את הציור ובמיוחד את הריאליות של הקיר מאחורי .
הצבעים קצת קרים לי באופן אישי הזכיר יותר סתיו משום מה.
תודה על עוד יצירה מבית היוצר שלך
צ'וקו
[ליצירה]
הסבר לביצוע!
שימוש בצבע כחול, סגול וירוק כהה.
כמובן גם בלבן אשר אינו נחשב כגוון .
הרקע על ידי סכינים ורק הפרחים על ידי המכחול,
אין זה כולל את העלים שגם בסכינים מבוצעים כאן.
ציור שמן על בד.
חיים
[ליצירה]
דרינה שלום לך!
את רואה הינה לך עוד הוכחה שאני על המחשב כמו
רובוט הזקוק לשיפוץ! שלחץי לך תגובה ללא תגובה
בטעות.
באשר ליצירתך: יצירה מקסימה,הכתובה בטוב טעם
עדינותו של היוצר בולטת בה, רב הנסתר על הנגלה בה
אולם עם מעט מחשבה ניתן להבין למה את מתכוונת.
ההליכה בהפוך על הפוך ממש מרשימה גם והשימוש
במילה [ המושא ] חוזרת על עצמה בפעם השלישית
הבנתי שזה היה חייב להיות כך! וטוב עשית.
המושא הינו כל תוכנו של השיר המפואר הזה.
המבין יבין!
שירך לא נופל מגדולתו של הקודם אשר היה הטוב בשירייך. אהבתי את שירך ואני ממשיך לאהוב אותו.
את חוזרת אל עצמך ובגדול [מכל הבחינות] .
שיר מקסים על כך תודתי:
חיים
[ליצירה]
זה טוב רק תגיד בן כמה אתה שעוד לא עשיתה את הצעד הראשון שלך וכבר יודע לכתוב כה חזק!
תאר לך מה תכתוב כאשר תתחיל ללכת?
ןלעיניין: המונולוג חזק, טוב ביותר, חשיבה לעומק,
מילים פשוטות וחודרות סיום נהדר.
מה עוד לא כתבתי?
תודה: חיים
[ליצירה]
היית עם אחרות אכן זו הבעיה!
מה חשבת שהיא חושבת על כך?
שנתת להן מסטיק או בלורה?
נו באמת תתאשת טיפה.
השיר בעצם אנו כאן בגללו: לו היית שוליח לה אותו
במכתב היה נראה טוב יותר.
תודה לך כי נהנתי גם ממנו:
חיים
[ליצירה]
אהבתי הו מה אהבתי!
את השקיעה על כל גווניה ותנועתה, את תנועתה של
נפש האדם, סביב אהבה גועשת הקושרת לבבות.
עברנו את כל זה אולם להזכר בזה עם שירך,
מתווסף אפקט יותר טוב וחזק יותר.
תודה לך:
חיים
תגובות