אביב היקר שלום לך!
הזר שימש כזר כלה, הזוג לאחר החתונה יורד קרוב אל החוף בלילה ועל צוק מניח את הווזה עם הזר והכוסיות המלאות ביין ועושה שם אהבה לראשונה ותאמין לי הייתי שם! הרקע הוא שמיים הצוק מסתיר להם את הים אך הם שומעים את המייתו...
חיים
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
אביב היקר שלום לך!
הזר שימש כזר כלה, הזוג לאחר החתונה יורד קרוב אל החוף בלילה ועל צוק מניח את הווזה עם הזר והכוסיות המלאות ביין ועושה שם אהבה לראשונה ותאמין לי הייתי שם! הרקע הוא שמיים הצוק מסתיר להם את הים אך הם שומעים את המייתו...
חיים
[ליצירה]
אחרון הרומנטיקאים....
צבעי הפרחים וזוג הכוסות מותאמים יפה! האדום בתוך עלי הכותרת... מי אמר שאי אפשר להשתכר מריחות?
אם נצייר מספיק מצבים אידילים ו"נשחרר" אותם לרשת, נראה לך זה ישפיע? : )
אהבתי
[ליצירה]
יוליה שיר נהדר מאין כמוהו!
אך איני רואה בושה בחלומות , כולנו חולמים גם אם לא
נודה בכך וזה אשר מחזיק אותנו ושומר מעשיית שטויות.
מידה מיותרת של ריאליות דוחה מבלי שנבחין בכך.
תודה על השיר , על העוצמות והשפה העשירה.
חיים
[ליצירה]
אפרת אהבתי את שירך על כל שעברת ועוברת,
על התחושות והחלל שנוצר איה כולם מה מהם נשאר.
אל היום יום הפנו הם ראש שכחו את הים ,שתילים והברוש. כי זה טבעו של האדם,
לרגע יזעק לאחר כלהד"ם.
אני אומר לך פיתגם משלי:
את ההמונים אפשר להאכיל בחרה,
אבל אף פעם לא יודעים איזו כפית תגרום לאסון.
אהבתי את שירך, תודה לך:
חיים
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים לשירי זה!
את כד הבדולח הזכרתי בגין ליל הבדולח שהיה נגד היהודים, את הכספית בגין תכונתה לשאוף להתאחד בשעת התפרקות והמשולשים השנים בהם השיר נכתב מסמל את מגן דוד שלנו כאשר הוא מתפרק!
ושוב תודה בחום רב של כולכם:
חיים
נ.ב. במשך היומיים הבאים ויתכן שלושה לא אהיה כאן
בגין נסיעה קצרה על כן איתכם הסליחה וכעת לארוז!
שלום לכם וחג שמח.
[ליצירה]
תודה לכל המגיבים ליצירה זו!
לתגובתך רביעית כמה אמת בדברייך אשר אינם ניחוש אלה ידע על האומנים השונים. זה הסטייל של סזאן
פלוס מינוס. משולב כאן בציור סיגנון ריאל- אימפרסיוני
עם נטיה לקוביזם זהיר. בצבעים האהובים שהיו על סזאן עם נטיה רק להתקרב אליו ולהזכיר את שיטתו..
תגובות