[ליצירה]
שיר נפלא המתאר את חיינו כה בקצרה,
בצורה אמיתית ומכאיבה עד להחריד.
מצד שני אינו שוכח לגעת באושר המופק מהם.
תודה על כתיבה מזהירה: חיים
נהנתי, אהדתי ואהבתי!
[ליצירה]
שלי החמודה זה בםדר גמור אין כאן בעיות.
כל אחד מגיב בהתאם להבנתו.
ואל רדף השיג: תגובתך היתה עם חוש הומור סרקסטי
ואת זה אני מאוד אוהב.
תגובתך באה בהפוך על הפוך, על כן נסיג ונשיג עליהן.
אגב כרגע אני מבשל על כן סילחו לי שלא אגיב בקרוב.
חיים
ותודה לכל המגיבים!!!
תגובות