[ליצירה]
שיר קשה לקורא !
אבל הנאתי היום הייתה מושלמת מכתיבה כה נהדרת.
שיר שאחשוב עליו בלילה, על מילותיו הכתובות
בפשטות מדהימה וחריזה נפלאה המזכירה סונטה,
רק במבנה שונה. יופי, פשוט יופי מהמם.
אהדתי ואוהב שיר וסיגנון זה.
תודה: חיים
[ליצירה]
ביו המים של מעלה למים של מטה: ירחפו,
כי צורך הקיום ודו קיום לעד: אותם ידחפו.
השחפים!
והשמש שקעה החל להחשיך ולחיות הן צריך,
וזו השעה הטובה לדגה לאחר מכן עת האהבה.
תודה פשוט מרשים! ואין מילים.
האם מספיק דברתי האת עצמי הבהרתי
בנושא היצירה?
אהה.. כן נזכרתי: תודה
[ליצירה]
שיר עם בקורת ובצידה סיום אירוני משהו.
שיר מוצלך ומהנה.
תודה: חיים
[ליצירה]
[ליצירה]
תודה לך דב יקר!
אדם בכל רמח אבריך:
דומני ששהייתי כאן הסתימה:)
תודה להתיחסותך ותגובותיך:
כפי שנאמר:
פעם אדם תמיד אדם!
ממתין לכתובות אחי:
שלך בידידות והערצה.
חיים נוי
תגובות