יש לך עמדה כלומר אתה מחפש אותה היא עוד לא אצלך בידיים ממש זאת עמדה ברורה ומבוררת ואפילו ציירת אותה פעם דיוקן כמעט מושלם עם נגיעות  אישיות עדינות ורגש דק ותייקת את זה גם באיזה קפל של תודעה אך בזמן האחרון תודעתך נעשתה כולה קפל על גבי קפל וקשה גם ככה למצוא שם משהו בטח לא איזה תרשים גנוז של עמדה חמקמקה אמרת חמקמקה עמדות לא אמורות לעמוד על עומדם הו בוודאי ובוודאי אך עמדה זו דקה היא ובלי משקפיים עלולה להראות כרוקדת על שתי החתונות כאשר במציאות היותר מבוררת היא בעצם רק מנסה לאכול את העוגה  משני הקצוות ולהותיר אותה שלמה וכל זה מבלי לזוז ולו במעט ממקומה יציבה ואיתנה כקנה הזה שכל רוח שבעולם אינה משברתה ובכלל זו עמדה מאוד ידידותית ובמיוחד כאשר מדובר בעניינים של רוח שכן מדובר בעמדה תרבותית ומחונכת  ממש כיאה לאיש-רוח שכמותך ואין מה לדבר כאן על מעשים אלימים וקיצוניים כמו שבירה או משהו בדומה  לא-ולא ההפך הוא הנכון ובאמת ראוי היה שתפקח עין על העמדה הזאת שלך שלא תתעופף לה עם כל משב אוויר חולף או איזה זרם מזרחי חם אלא שפשוט אינך מסוגל להניח את האצבע על מיקומה המדוייק כרגע אולי אם תחזור מאוחר יותר בוודאי היא תתגלה כאן היכן שהוא בין ניירות-העמדה הרבים המפוזרים בסביבה שכן כך דרכה לצוץ לפתע בנסיבות הכי מביכות בדיוק כאשר אתה מארח אי-אילו אישים נכבדים אשר אינם מורגלים בכאלו עמדות דקיקות ובלתי שגרתיות בעליל אך אין מה לעשות בנידון הרי נידונתם אחד לשניה אכן כן ללא ספק ממש זוג משמיים אלא שהשמיים יודעים היכן לעזאזל הנחת אותה אולי באמת הגיע הזמן שתעשה קצת סדר פה  בארגון הזה שלך יש כאן פינות נידחות כל כך שאפילו האבק מכוסה באבק ובאנדרלמוסיה שכזו לא פלא שאינך מסוגל לגבש משלחת חיפוש אחר עמדתך העבודה האהובה העיקר באמת שהיא בריאה ועוד מסוגלת לעמוד על שלה גם בנסיבות קשות הו כמובן באמת שראוי להשתבח בעמדה שכזו ואילו רק נמצאת היא כאן כרגע היית מדגים לנו מתכונותיה הייחודיות ולבטח היינו נשבים בקסמיה רק חבל באמת שבאורח קסם כל אימת שתבקש אותה היא אינה נענית לקריאותיך אולי הגיע הזמן שתחליף אותה באחרת אך לא ברור שלא תוכל הרי יש לכם קשר כה מיוחד מערכת יחסים סימביוטית ממש רק שבאמת קשה במערכת יחסים חד צדדית ולפעמים היית רוצה שהיא תהייה שם לצידך לעיתים יותר קרובות אך מה לעשות שקשה לשמור על קירבה בימים טרופים אלו של ניכור ופחד ובחברה כה משוסעת ודורסנית רק מטורף ישמור את עמדתו קרוב אל ליבו אמנם ישנו קמצוץ של טירוף בכל נקיטת עמדה שהיא הלא תסכים או שאולי היית רוצה להימלך בדעתך אה כן מה חבל היא בדיוק לא נמצאת לא נורא אולי בהזדמנות אחרת לעולם אין לדעת...