• צור קשר
  • נספחים
    • קניה / מכירה
    • טריוויה
    • לוח עברי לועזי
    • שמך בפסוק
  • הרשמה
  • אקראית
  • יוצרים
    • אחרונים
    • ראשונים
    • לפי א ב
  • יצירות
    • אחרונות
    • ראשונות
    • לפי א ב
  • עמוד הבית
מביאה לך חומר טוב.

אש

  • 10/10/2005
  • עוד אחד .

תגובות

  • Image אילה רייזל 10/10/2005 21:10:20
    יפה... כף יד, אנשים- ממש אפשר לקרוא בזה. יעל שואלת באיזה טכניקה עשית זאת. ?
    evista precio evista evista precio
  • Image ים ~ 10/10/2005 23:55:29
    קיוויתי שלא עשיתה בפוטושטפ. (משהו קצת יותר מתוחכם- טכניקת הדפס על בד וכזה) בכל אופן, אני חושבת שהתמונה ממש יפה.
    ribavirin ilacabak onlineseoanalyzer.com ribavirin wiki
    flutamida vademecum blog.halan.se flutamida alopecia
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
  • Image עוד אחד . 10/10/2005 23:45:50
    הכל על המחשב בפוטושופ אבל בלי הרבה אפקטים, בעיקר מריחות ומברשות שונות
    prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    lamictal iskustva lamictal 100 mg tablete lamictal 50 mg tablete
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
עוד אחד .
  • מילא
לקט יצירות
  • אני רוצח את אלוהים1
  • חלומות (נעורים)
  • בלוז ליום גשום
  • קול קורא במדבר
  • שמונה דקות
קשור אלי
  • תגובות עלי
  • תגובות שכתבתי
  • [ליצירה] יפה... כף יד, אנשים- ממש אפשר לקרוא בזה. יעל שואלת באיזה טכניקה עשית זאת. ?
    evista precio evista evista precio
    [ליצירה]
  • [ליצירה] קיוויתי שלא עשיתה בפוטושטפ. (משהו קצת יותר מתוחכם- טכניקת הדפס על בד וכזה) בכל אופן, אני חושבת שהתמונה ממש יפה.
    ribavirin ilacabak onlineseoanalyzer.com ribavirin wiki
    flutamida vademecum blog.halan.se flutamida alopecia
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] הכל על המחשב בפוטושופ אבל בלי הרבה אפקטים, בעיקר מריחות ומברשות שונות
    prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    cordarone amiodarone cordarone bivirkninger cordarone
    lamictal iskustva lamictal 100 mg tablete lamictal 50 mg tablete
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] מאוד בוגר...
    ribavirin ilacabak ribavirin yan etkileri ribavirin wiki
    ceftinex 125 click ceftinex 600 mg kullananlar
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
    lamictal iskustva rileytech.net lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] אין לי ספק שאתה מהווה תקדים הסטורי: מעולם לא קם האדם שמשתמש בביטויים כמו "כפיסי מים" או "בן-אוני" בד בבד עם פלפולים לשוניים כגון "גשמשם". לשון עתיקה כמו השמש מעורבבת ברגשות טריים כמו הגשם. בברכת "הישן יתחדש והחדש יתקדש" ומעט-מזער חציל ידידך, נביש
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
    [ליצירה]
  • [ליצירה] brave brave sir robin! בשביל רעיון לא גמור זה די מוצלח.יש כאן ניגוד בין בחינת שבת - שבורה, לא מעוצבת, לבין עמידות ובית. השבת הביתית העמידה לא מכילה את השמיים. אבל הדרך נפתחת ויש שני נרות, והתגלית היא מה ששכחנו- שיש שבת בכל מיני צבעים... מי יתן ויפוצו רעיונותיך החוצה וששבתותיך יצבעו בכל גווני הקשת מידידך החציל
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    [ליצירה]
  • [ליצירה] השורות על ההוד והנצח של ירושלים מתייחסות לשתי צורות השפעה שיש לעתיקות שלה. מצד אחד משהו ריגשי שנמצא כאן ואפשר לחוש אותו במלא עצמתו מצד שני משהו עלום עתיק והיסטורי שקשה בכלל להכיל אותו אלא רק להיות חלק ממנו. תובב"ה עיה"ק נביש
    cardura site carduran
    arcoxia cena go arcoxia 90 mg
    buscopan forte buscopan buscopan
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
    discount card prescription lilly coupons for cialis cialis online coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] מר פרידמן הניכבד (אך המתעקש שיתיחסו אליו כאל מסטול) חסר לי במאמר שלך סיכום, שאולי יבהיר למה ראית צורך במשל היווני (המעט סתום לטעמי) ואת הקשר שלו להצגת הדברים בעין היהודית. מכיוון שלא הצלחתי לסכם לעצמי מה ניסית לומר בדיוק, הביקורת שלי תהיה נקודתית בדברים שהפריעו לי. לגבי רבי נחמן, הציטוט פשוט לא נראה לי מקורי הוא לא מתנסח ככה בדרך כלל (אם כן אשמח לדעת מאיפה זה לקוח) זה יותר נשמע כמו ארז משה דורון או מישהו בסגנון. לגבי הטענה על כוח נפרד. לא ברור לי מה אתה טוען. כשר' נחמן מדבר על דיבור עם האברים, הוא לא מתכוון שיש להם יישות עצמית. זו פשוט דרך להתגבר על הפעולה הרפלקסיבית של האדם. המקורות שהבאת בעניין כולם מובנים מתוך הקשרם המקורי, ולא מציינים שום יחס מיוחד לגוף. מה שאתה מתאר כקטרזיס אינו אלא האדם עצמו. ולא שיש לי הוכחות לזה אבל אני גם לא מבין את שלך. לגבי אליהו- מי אמר שהייתה לו ודעות? וכבר לימדונו ה"מי השילוח" ור' צדוק מלובלין וכמובן גם קירקגור על אלו שפעלו את הפעולות הדצתיות הגדולות ביותר דווקא מתוך הספק. היהדות בוודאי לא מקבל את העול כמות שהוא. הציווים ה"גשמיים" נתפסים כהמשכת קדושה לעולם הגשמי. איננו מעונינים בגשמיות, וגם לא ברוחניות "שלא מהעולם הזה" סטייל ישו. אנו מוניינים להעלות את הכאן והעכשיו, למשמע אותו. לא צריך להאתעמק במושגים של כוח עליון ונסתר בשביל זה. עצם האקט של לקיחת פעולה בנאלית והפיכתו למעשה "דתי" ממשמעת אותו, חוצה את הגבולות שבין הגשמי לרוחני. "רוחני" בהקשר זה הוא דבר בעל משמעות. (אפילו עם זו משמעות רק במסגרת המערכת הסגורה של הדת. שכן מסגרת זו טובה כמו כל מסגרת אחרת) המקרים ההסטוריים שציינת אינם תיאור של האדם הנותן לכוח אחר להשטלת עליו. להפך זה האדם בשיא אנושיותו. המהפכנים בצרפת ביקשו להרוג את ה"מלך" בכל הרמות- כלומר גם להרוג את אלוהים ולהמליך את עצמם. אין שום מרחק בין השכל לאדם. הרצון הוא אותו רצון, ולא קיים דבר מלבדו. שוב- המאמר עצמו מעורפל ולכן אין לי איך להתקיף אותו חזיתית. אולי הדברים שאתה אומר בסופו של חשבון לא כל כך רחוקים ממה שאני חושב. נביש [ליצירה]
  • [ליצירה] תיאור קצת ארוך בשביל שורת מחץ אחת לא? העקיצה כאן אמנם מוצלחת. הקטע מכניס אותנו לאווירה, ומכה בנו בשורה האחרונה. המסר ברור- ישנם כאלו בעם ישראל אשר החליפו אלוקים חיים באלוהים אחרים. מבחינה אומנותית אין מה לומר- קטע מצויין. חבל, לדעתי לערב פוליטיקה, דת ויצירה. אתה טוען שסרוב פקודה הוא דבר הא-ל, ובכך שולל את הלגיטימציה של כל טענה אחרת. לא ממש הדרך הכי "יצירתית" להוכיח שאתה צודק... זו הסתכלות שיטחית למדי לומר כי מי שלא מסרב פקודה עושה זאת מתוך אדיקות דתית לרמטכ"ל (או לצה"ל, או לראש הממשלה, או לראשית צמיחת גאולתנו), ולשלול את האפשרות שאולי יש להם עולם ערכי שעומד מאחורי ההחלטות שלהם, עולם ערכי שנובע גם הוא ממה שניתן בסיני. ומלבד זאת, לא אנחנו נשפוט את מי שעומד ברגע האמת מול הקונפליקט הנורא הזה, אלא רק מי שאמר והיה העולם, מי שקולו באמת הלך מסוף העולם ועד סופו... הרמטכ"ל! לא סתם, סתם.. נו, אתם יודעים לבד על מי אני מדבר... הכל ברוח טובה נביש
    zocor read zocor etken maddesi
    flutamida vademecum blog.halan.se flutamida alopecia
    [ליצירה]
  • [ליצירה] איזה כיוון שונה מ"מכורתי"... נורא חסר לי כאן את השלטון המופלא שלך במילה ובניגון... יש כאן טון מעט מטיף ולא שירי. זה מתאים לתחושה הערומה, המחפשת הבתים השני והשלישי קצת נאחזים יותר מידי בקלישאה של הגוזלים והקן ופריצת המסגרת ואין להם כל כך קיום מצד עצמם או את העצמה של "המקור היחיד המצייץ", וזווית הראייה המצמררת של "מעל לכנפיים"... הזה מחיר החופש?
    evista precio evista evista precio
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
    nootropil 800 mg a1softec.com nootropil wiki
    prograf tacrolimus link prograf
    [ליצירה]
  • [ליצירה] עלה בדעתך שגם השיר הזה לא היה נכתב אילולי הבית והתענוגות המודרניים. קשה להאמין שהומלסים חשים את "מגע המים הנוטפים" על ראשיהם, "מקדשים, מטהרים". צימחונות זההמצאה של שבעים. געגועים ל"חורף אמיתי" זה המצאה של האדם המודרני. נביא שקר (לו מאוד בגשם )
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    prograf tacrolimus link prograf
    cialis coupons online discount card prescription coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] (עוד עניין צורני לפני הדברים החשובים: בשורה הלפני האחרונה-"איצנו") כתוב טוב , בעדינות, (כמו אחלמה...) הנושא המטופל מורכב מאוד. הרומנטיקה. כל אחד רוצה להיתחתן עם אשת/גבר החלומות. בן-זוג מושלם, כליל היופי והשיר. כל אחד גם יודע שזה לא אפשרי. הכחמה היא לא לההיות שבויים בחלומות, אך בכל זא תלא לוותר עליהם. מישהו חכם פעם אמר לי, שצריך להיתחתן עם אשה אחת, ובאותו זמן להתחתן עם כל הנשים בעולם. בסיפור הדילמה נשארת פתוחה, וזה מה שחשוב נביש
    flutamida vademecum blog.halan.se flutamida alopecia
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    [ליצירה]
  • [ליצירה] באיזשהו מקום זה יותר דומה מונולוג דיאלוג זה גם הקשבה, יותר כמו תפילה, שנותן מקום לצד השני. פחות או יותר מקבל את מה שאמרת, זה באמת מבטא משהו נורא, וזה באמת מנטליות של עבד... אבל האם ייתכן יחס אחר? אדם שבאמת בין-חורין הוא כזה רק כי הוא עבדו של האל לא? אני לא אומר שזה רע, רק שזה ככה- אתה עבד, והשאלה רק האם תשלים עם זה...
    zocor read zocor etken maddesi
    flutamida vademecum blog.halan.se flutamida alopecia
    [ליצירה]
התחברות
שכחתי סיסמה
צרו קשר עם צורה
צורה

מנחם דוד
דברו איתי בפייס
  • שיעורי גיטרה
  • שאלנה - אתר טריוויה
  • לוח עברי לועזי
  • רגל ראשונה- ספרים ומוזיקה
דוגמית מדפי היצירות
  • לחבק >>> יצחק גור
  • פוקוס ירוק >>> מנחם דוד
  • אוצר מילים >>> מנחם דוד
  • you are connected >>> מנחם דוד
  • על הכתיבה >>> לבנה אדלר
  • תפילה >>> לבנה אדלר
  • השתחוויה >>> מנחם דוד
כמה מהיוצרים
  • יוסי ב
  • שרה ל
  • יואל מצגר
  • יהודית yehudit
  • נורית אמיתי
  • חי גם בשבילך
חזותי
  • הטיפה המרה
  • נוף
  • החצר הקדמית
  • ללא כותרת
  • אור
  • דאדא
  • אלקנא
  • מכתב
  • ילדה סוכר
  • שום יופי אינו דומה
  • דייט
  • ספסל
Copyright 2012 Piccolo Theme. All rights reserved. הזכויות לאתר שמורות למנחם דוד 1974
דף הבית   |   הרשמה   |   יצירות אחרונות   |   יוצרים אחרונים   |   צור קשר
עולים מעלה