מבע הנפש של מי שאומרים- יש לו נפש אמן,נגיעות של העט בעולם של דפים,פרחים יבשים של חיים, הפוכים,ואין מבע נפש מספיק לעולם שכזה ואומרים:הוא חי במקומות אחרים.
[ליצירה]
התגובה בעקבות ההמלצה של ניצן,
ככל שהחשיפה גדולה יש גם יותר ביקורת.
אני ראיתי יצירה זו כבינונית בלבד,
למרות קשיי הטכניקה-
קשה לצייר בצייר, אז לא משתמשים בו.
אם כבר ללכת על איור ממוחשב,
יש טכניקות, יש שפה גרפית אחרת.
ציור כזה חייבים ליצור בידיים ולא במחשב.
(כן, כישרון יש, מגיע גם תגובות טובות)
[ליצירה]
בוגר מאוד
רציני וכבד.
נדמה כאילו אתה כבר עושה חשבון נפש על מה שהיה, ונגמר. מה שכבר לא תחווה בחיים.
אני מאחלת לך שתמשיך להשאר צעיר ולא להצטער
על דברים שהם לא רעים, אולי קצת נאיביים, שעשית בעבר.
אולי תגלה את הסוד.
כתיבה נעימה ומאומנת.
תגובות