[ליצירה]
אור יש לך טאצ' טוב ואתה מנגן יפה, אז מספיק עם הדוגמיות, תן לנו קילו וחצי בבקשה.
ומה יהיה עם השמות לקטעים?
הסגנון הרבה יותר פופ-בלוז מאשר ג'אז.
[ליצירה]
רועי!
כמה דברים:
1 - אני מסכים שהוא פחות מהוקצע, ודי משעמם אפילו. הסיבה לכך הוא שיש רק סאונד אחד בשיר- הפסנתר. היה הרבה יותר קל להקליט קטעים יותר קצרים, או קטעים שמכילים קשת שלמה של כלי-נגינה, ובכל-זאת אני אוהב את הקטע הזה, אחריי שאני מקשיב לו באוזן אובייקטיבית (עד כמה שאפשר, הרי אני ניגנתי אותו), אני שומע איזשהו רגש שאין בקטעים אחרים שניגנתי, ולכן החלטתי להכניס אותו. האם גם אתה שומע את הרגש הזה?
2 - לגבי הביקורת - לא נרשמתי לאתר, והכנסתי יצירות שלי לתוכו כדי לשמוע "כל הכבוד" "זה נשמע מצויין" ו-"איזה יופי". זה נחמד לקבל מחמאות, אבל מחמאה נהיית אמיתית רק כשאתה יודע שמי שנותן לך אותה היה מסוגל גם לכתוב ההיפך, וזה הופך את המחמאות שלך לאמיתיות, בעיניי. תמשיכו להעביר ביקורת, אחרת לא יהיה לי כיוון להתקדמות.
[ליצירה]
לדעתי..
הויכוח אם אלהים קיים הוא ויכוח מעניין כלשעצמו, אבל זה לא ממש משנה. אנשים מאמינים במשהו, וזה משנה אותם- גורם להם להיות יותר טובים בדברים שהם מאמינים בהם, בדיוק כמו שאדם לא מאמין מפתח איזשהי דרך חיים רצויה, ומנסה להביא אותה לידי ביטוי, והאמונה היא פשוט דרך אחרת לעשות את זה.
[ליצירה]
למרות זאת
ואף-על-פי שכבר ראיתי את הקטע הזה בישיבה, וקראתי אותו לפחות שלוש פעמים (פעם אחת סתם, פעם שנייה עריכה, שלישית ביוצמ"ח), הוא עדיין מדהים אותי. מאוד חזק.
[ליצירה]
מאיר, איתמר
אני לא רוצה להישמע בוטה, אבל בחייאת:
תגובות כמו שכתבתם כאן, ויכוחים כמו שניהלתם פה: מוסיפים רע בעולם. מותר להתווכח, אתם לא חייבים להסכים אחד עם השני, אבל למען עצמכם בתחילה, ולמען כולנו לאחר-מכן - אל תשנאו כל-כך אחד את השני. תלמדו לקבל ולהבין.
[ליצירה]
בעיניי זה דווקא טוב שאדם מסוגל לעמוד גם מול דברים שהם בדיוק ההיפך ממה שהוא מאמין בהם.
בזה שהוא מבטא את הדברים האלה הוא מחסן את עצמו מפניהם, הוא לומד להתמודד איתם. הדרך להתמודד עם בעיות היא לא לברוח מהם, ולהסתגר בבועה, אלא לעמוד מולם פנים אל פנים, להילחם- ולנצח. בהצלחה.
תגובות