[ליצירה]
אור יש לך טאצ' טוב ואתה מנגן יפה, אז מספיק עם הדוגמיות, תן לנו קילו וחצי בבקשה.
ומה יהיה עם השמות לקטעים?
הסגנון הרבה יותר פופ-בלוז מאשר ג'אז.
[ליצירה]
וואוו. עצוב נורא. נוגה וטראגי. אני לא יודע אם בנאדם במצב-רוח כזה פתוח לקבל ביקורת, או מעניין אותו מה אני אכתוב כאן בכלל, אבל סימני פיסוק מוסיפים המון.
[ליצירה]
מאיר, איתמר
אני לא רוצה להישמע בוטה, אבל בחייאת:
תגובות כמו שכתבתם כאן, ויכוחים כמו שניהלתם פה: מוסיפים רע בעולם. מותר להתווכח, אתם לא חייבים להסכים אחד עם השני, אבל למען עצמכם בתחילה, ולמען כולנו לאחר-מכן - אל תשנאו כל-כך אחד את השני. תלמדו לקבל ולהבין.
תגובות