אתם מכירים את ההרגשה הזאת שיש לכם לפעמים באמצע שעור,ישיבה,ארוחה במסעדה, אתם פתאום מתחילים לחשוד ולהסתכל על הסביבה ולנחש מי זה הפעם. והמחשבות בראש רצות,הדברים שאם מישהו ידע עליכם הוא ישתגע,כל המחשבות שאתם בכוח מנסים להדחיק,ואתם יודעים שהפעם אתם ממש חייבים להצליח כי יש מישהו שממש ברגע זה קורא אותם. טוב,אז לא טעיתם. זה לא שאני מנסה,אבל אני פשוט קוראת מחשבות,ותאמינו לי שאתם לא יודעים כמה כיף לכם שלא נפלה עליכם כזאת מכה. את כל הסודות,הכאבים,העצבות, הפחדים והסטיות שהם רוב רובם של המחשבות.אתם לא תאמינו על מה אנשים חושבים-הסיפורים שאני יכולה לספר,וכן אני קוראת אתכם עכשיו מהנהנים לעצמכם בהסכמה וחושבים על השלדים הקטנים שלכם. (אל תדאגו,סודכם שמור עימי) ושיטות ההגנה,אוי זה לגמרי מצחיק. יש את האנשים שקולטים אותי לפעמים,מרגישים שמישהו נכנס להם בלי רשות לראש,ואז הם מתחילים בכל מיני פעולות הסחה. אחד חושב על חומה,כנראה הוא ראה יותר מדי "כפר הארורים",תאמין לי-זה לא ממש עובד. השיטה החביבה עלי היא השירים,בדרך כלל הבנות נוטות למצוא שיר ולזמזם אותו בכל כוחם ללא הפסקה,לפעמים יוצא לי להכיר כך שירים חדשים,אבל הלהיט בדרך כלל הוא "יונתן הקטן"-באמת בנות,תהיו קצת יותר מקוריות. ויש כאלה שפתאום מתחילים לחשוב מחשבות חיוביות ודרכים לשפר את העולם,כן,אני יודעת טוב מאוד על מה חשבתם לפני שניה... אני לא חושבת שיש מישהו שמצליח לקרוא אותי,למען האמת נראה לי שאיבדתי את היכולת למחשבות משל עצמי,אני כל היום עסוקה במחשבות של זרים.ואולי תגידו שאני ראש קטן,כי אלוהים יודע כמה דילמות/התלבטויות/ HE LOVES ME HE LOVES ME NOT הייתי יכולה לפתור,אבל מי יאמין לאחת שנראית קצת מטורפת וטוענת שהיא יכולה לקרוא מחשבות. שלא תחשבו שלא ניסיתי, פעם אחת הספיקה לי. גם ככה קשה לשמור על איזה שהוא סוג של יחסים עם הסביבה,כשאת יודעת טוב מאוד מה חושבים עליך באמת,ועדין לא נתקלתי באדם אחד שפיו וליבו שווים,טוב אולי היתה אחת,אבל אותה איבדתי כשגיליתי לה את הסוד שלי. החלטתי שהיא האדם הכי ישר ואמיתי שאני מכירה,ואני מכירה אותה לפני ולפנים בשביל להעריך הערכה זהירה איך היא תקבל כזו בשורה. אז פעם אחת היא "סיפרה לי" על האחד שלה,טוב ידעתי הרבה לפני שהיא סיפרה,אבל ידעתי שהיא רק רוצה להיות בטוחה. ואני שלא רציתי לראות אותה אף פעם עצובה ופגועה החלטתי לראות האם "האחד" באמת ראוי לה. ולא שנתקלתי באנשים הרבה יותר גרועים,אבל ישר הבנתי שהוא לא מגיע אפילו לקרסול שלה. וקראתי אצלו את כל הבחורות שהוא עבר ואיך הוא מתכנן לעזוב אותה כשהבאה בתור תגיע,אפילו כבר הייתה לו מישהי על הכוונת. אז מה עושים? לא יודעת,תמיד רציתי להאמין במשפט שטוען שלא יורים בשליח,ושחברה אמיתית צריכה להגיד לך את האמת,לא משנה כמה היא כואבת. אז החלטתי לספר לה הכל. כמובן שבהתחלה היו את המבחנים: "על איזה מספר אני חושבת?" - 26 ,"מה הסוד הכי גדול שלי?" -נו,באמת נראה לכם שאני אגלה..."על איזה מקום אני חושבת עכשיו?" - את בכלל חושבת על הדיסק שנתת לתומר והוא לא החזיר לך עדיין... אחרי שהצלחתי לשכנע אותה יכולתי לקרוא עליה את הבהלה,לא רק שהודעתי לה שחבר שלה הוא פחות או יותר נבלה והרסתי לה את האהבה הראשונה, גם התגליתי כמופע פריקים שיודע על כל מחשבה ומחשבה. וזהו,מאז היא ברחה. תאמינו לי אתם לא יודעים איזה כיף לכם לחיות בחוסר ידיעה...