המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
אחלה בחלה של משפט
לאו דווקא במובן של עבר לדעתי...זה מאוד נכון שמי שמסתכל לאחור יכול לראות את המקדימה. כמו בהשתקפות....
בקיצור-אחלה של משפט!בכל המובנים..... :)
[ליצירה]
-אבל אני מסכימה גם עם ורד אדיב, שאפשר להבין את הצד שלה.... . זה בחלט כואב, שכשאוהבים מישהו ומנסים למלא אותו באהבה שלך...אז הוא מרגיש חנוק עד כדי פסק זמן.... גם אם זה נחוץ. ועדיין לדעתי זה מגעיל לסובב לך את המצפון על האצבע.... .
[ליצירה]
אהבתי!
מאוד נותן להרגיש תחושת הזדהות.... לי זה העביר הרגשה לומר לך- זרוק אותה! איזה מן יחס זה שהיא מסובבת אותך על אצבע!
אז גם אם כתבת את הקטע לא ברגע שהרגשת את זה אז.... זה נותן הרגשה מתאימה, של כעס, ובלבול.... והרצון הזה להתבודד.
בהחלט שיר טוב!
[ליצירה]
תתנו לי מקורות שבדיוק אתם מצאתם בהם את אותם משפטים שאני המצאתי ואז תבואו ותדברו בבקשה.
ככל הידוע לי- המשפטים האלו שמורים אצלי על דפים על השולחן שלי, ופירסמתי אותם בשני אתרים ובין מכרים, ולא יותר מיזה.
תאמינו או לא, זה מקורי!.
תגובות