המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
המשפט מתוסבך מידי או.....?
(אני יכולה להסביר אם צריך....פשוט תחשבו קצת ותבינו את הכוונה....אני אתן לכם רמז לחכם שהתשתמש באמביציה שלו ואולי זה יעזור לכם להבין- שי גבסו).
:) יומשמח!
[ליצירה]
מאוד נכון ומתאים לכל האנשים שאוהבים לנער האשמות- זה לא אני זה היד שלי... וכו'.
בעיקר אהבתי את העובדה שיש כאלו שמוציאים דברים מהקשרם... יש כאלה שיודעים לפנח זבוב לפיל בצורה משגעת!.
[ליצירה]
איזה חומד של משפטטטטטטטט!
ורציתי להעיר את תשומת לבכם לעובדה שבי העלתה גיחוך- איך זה שרק בנות הגיבו למשפט הזה? אתה משתמש בו כדי להתחיל איתן? ;).
אחלה של משפט ויומשמח!
[ליצירה]
טוב... אני רואה כי אין איש שמבין את השיר כמוני, ואולי טעיתי באמת. רק רצוני להבהיר שאין בכוונתי לעודד שנאת ישראל, ומי שמכיר אותי יודע שאני שונאת שיש כאלו שאוהבים יותר את אויבי ישראל מאשר את הישראלים עצמם.
לדעתי, בלי ההקדמה שזה לזכרו של עראפת ימח שמו וזכרו) זה כן מתאים למה שאני הבנתי, שאין כאן עניין של שלום... אלא פשוט תאור לכך שהערבים, ילחמו על עצמאותם.
[ליצירה]
חחחחמוד ביותר! והסתכלות יפה על היורה כקטן המיוחד ולא כגשם הראשון שחונך את החורף...
במיוחד אהבתי את ההתייחסות שהדגשת לקטנים... שמכל הקטנים דווקא הוא הנבחר ליורה... :)
[ליצירה]
חחחחמוד בהחלט!
העברת תמסר בצורה מצחיקה! ובמקום למרוח אנשים בשירים עם מילם לא מובנות הנה לנו קטע טוב שמעביר את הנושא בצורה מעניינת הרבה יותר!
:) =)
יומשמח :)
[ליצירה]
ממש יפההההההההההההההה!
תחושות מתוארות מדהים....כתוב מדהים.....ממש גורם הזדהות עם מכל מיני מקרים דומים...לאו דווקא חתונה...אבל מן התגברות כזו....ממש מקסים!.
תגובות