את לא מבינה.
ואיך תביני אם לא
תעקבי אחר ההוראות:
"שתי דמעות
1/4 כוס הקשבה
1/2 שקית אהבה
פזרי קצת כעס (לפי הטעם)
ערבבי היטב.
הוסיפי שני פלחים
שערה שחורה
למרוח שכבה דקה (שיראו את השפתיים)
ולהמתין"
נסי-
ותביני.
דבר אלי מילים פשוטות כמו שהיינו פעם
כשעוד היית מסתכל עלי
נרדמת לצידך כמו שהיית דואג
אם תמיד אהיה שלך
פעם היינו מדברים מעט
היינו מדברים בשקט מדברים לאט
היית מסתכל לי בעיניים שדיברתי איתך
(שם שיר: מדברים בשקט
מבצע: עידן רייכל
לחן: עידן רייכל
מילים: עידן רייכל)
[ליצירה]
דבר אלי מילים פשוטות כמו שהיינו פעם
כשעוד היית מסתכל עלי
נרדמת לצידך כמו שהיית דואג
אם תמיד אהיה שלך
פעם היינו מדברים מעט
היינו מדברים בשקט מדברים לאט
היית מסתכל לי בעיניים שדיברתי איתך
(שם שיר: מדברים בשקט
מבצע: עידן רייכל
לחן: עידן רייכל
מילים: עידן רייכל)
[ליצירה]
הגהינום.
מקום אהוב
וגם חשוב
לשם נגיע
נעשה סיבוב
נפגוש
את כולם
חברים
מכרים
כי כל אחד
מחביא בפנים
שד קטן
מלוכלך ועלוב
שמידי פעם
יוצא מהכלוב
ועושה בנו מעשים
מגונים
אין יכולת
ואין מעצורים
אז בואו בואו
אלינו לגיהנם
כניסה חופשית
ולא רק היום.
[ליצירה]
מסר עקר.
אני מבין מה שאתה אומר אבל לא זאת הייתה כוונתי. הרי, אתה השתמשת בדימוי של שנת לימודים כתיאור הרגשתך. "חדרים" ו"פרוזרורים", יש בלב. מכאן ההשאלה. נכון?
אם כך- זה נכון וידוע ששנת לימודים אקדמית נפתחת באוקטובר אבל זה לא משליך על מצבך שלך (על המצב האמיתי שבו אתה שרוי ומשתמש באקדמיה רק כמטאפורה).
מבין?
לכן, הסיום הזה לא מספק ולא מספיק (לעניותי).
[ליצירה]
נפלא. צירוף התיאורים לכוונה. מושלם. אולם, יש ההרגשה שהשורה הראשונה עומדת מאליה, כאילו נכתבה כהתחלה ומשם השאר נוצר. האם יכול לוותר על שורה זו לטובת שיר אחר? כדאי.
תגובות