ולהווי היה ידוע כי לכפר הנוער דירושלים נכנסו מיני תלמידים שמקומם לא ידע אותם במקומות תרבות אחרים. היו אלה פליטי בתי ספר ושכונות ערסונים ומיני ארחי פרחי אשר לא נודעה מנהגותם בגויים אשר צרו על לכיש וגזר וירושלם להחריבה בשנת יר"ח.
והנה תקופה מסויימת היו מניינים מניינים בכפר הנוער, סיעות אשר נתחלקו לפי עדות ישראל אשר גלו וגם עלו, אשר גלו בראשונה לבבל ועלו משם בעליית עזרא ונחמיה וכן גלות רומי אשר גלו ועלו גלו ועלו כפי שאומר הפתגם התימני העתיק "ג´לו ג´לו ג´חלתאק"
אם כן, הסיעה הגדולה ביותר בין תלמידי כפר הנוער הייתה סיעת מניין התימנים שעלה בחלקם לתבל את המרק הדלוח של ערב שבת בחילבה ובסחוג.כל שבת נתמנה תלמיד אחר לחלק את הסחוג והחילבה בין שאר התלמידים. את הזיכיון הזה השיגו התלמידים ממוצא תימני הודות לשתדלנותו של גדי דמתי אצל ראש הישיבה האשכנזי ווזווז.ובמוצאי שבת הריחו השירותים מניחוח חילבה.
סיעה שנייה הייתה סיעת התלמידים המרוקאים והספרדים שהכילו מגוון רב של עדות והסיעה הצמוקה ביותר הייתה סיעת האשכנזים.
לא להאמין שבסוף שנות השמונים שכל עדות ישראל מחותנין זה בזה כפי שנאמר "ויהי בישורון מלך בהתאסף ראשי עם, יחד שבטי ישראל" לא יאומן שהיה פילוג עדתי שכזה ונערים שפטו אדם לפי עדתו ולא לפי דעתו ודי לחכימה ברמיזה כי לרב משה בואנו, שאינו נזכר בסיפור זה, הייתה יד בהתססת עדה במשנה למען יחזיק מעמד על כסאו המתרופף.
והנה איתרע הדבר ורן מורי מיודענו שהיה תימני ולרוע המזל גם בחור אלים תאב מכות ולטמות וכפות וסטירות הוקא מקרב המנין  התימני של כפר הנוער יען כי התנכל לאחד מחבריה הלא הוא אהרון ג´יבלי האסטרונאוט. ומעשה שהיה ורן ראה את ג´יבלי בדרך אל הכיתה אוכל סופגית מעשה תרגימה וביקש ממנו חתיכה ואהרון סירב וההוא רשיעא נטפל אליו ללא סיבה וגרר אותו במרחק כמה מטרים ולפתהו בגרונו כאשר ילפות איש את תרנגולו הפרטי, כך עד אשר האדים וקרא לעזרה. וכך ראה זאת גדי דמתי יושב ראש עדת הנוער התימני וציווה מיד להקיא את אותו ג´חש אלים מקרב בית המדרש בנוסח התימני.
כך מצא עצמו רן מורי מוקא מקרב שלומי אמוני בני תימן. ואותו גדי הצביע עליו ככל אשר ילך כעל שועל נגוע בכלבת.וכל זאת בתחילת כיתה יב´ לאחר שאמנם היה אלים, אבל לא מזיק בצורה יוצאת דופן.כאותו יבחוש העוקץ רק את בני מינו בטרף יטרף על ידי הציפור.

והנה לא נרגע אותו אהרון ג´יבלי, כפי שנאמר "נקמת תימני קטן לא ברא השטן!" וראה כי רן מורי הציפלון ממשיך להתאנות לתלמידים חלשים ממנו ומכה אותם שוק על ירך יען כי יש בתוכו איזה ג´יני אשר עולה בו כעמוד הענן להנחותו דרך עקלקלות וגידופים וקללות. על כן זמם לסחוט את רן מורי והוא זמם וזמם והתייעץ עם ז´ק כהן ולא מצא מנוחה עד אשר ידע אל נכון את חולשותיו של מורי: בנות המין היפה.

"תראה תראה מה מצאתי במסדרון של הפנימיה!" אמר רן לידידו השרוך קדושוביץ, היה זה פרוספקט על אודות חוברת לפיתוח גוף בקלי קלות שיטת Body Boom  חלק א´ . חוברת אשר עולה שבעים שקלים וניתן להשיגה על ידי משלוח בדואר של הכסף...
"נו אז תזמין!" אמר קדושוביץ "תזמין ונעשה אימוני כושר בחדר ונפתח את הגוף!"
"אתה משתתף איתי בחוברת?" שאל רן
"נו בטח, וגם ננסה לעניין את מוני באבא ואלי סנטו!"
"תראה מה כתוב על החוברת: שיטות קלילות ותוך חודש אתה נראה גוף לתלפיות על ידי פיתוח דינמי של הגוף. קלי קלות יש תוצאות! הבנות כבר תרדופנה אחריכם!"
"מה יגיד אבא שלי שיראה אותי עם גוף משולש כזה."שאל קדושוביץ
"יגיד שאתה אחלה גבר. תאר לעצמך שאנחנו הולכים שני בנים לים בקיץ עם גוף כזה וכל הבנות מבקשות מספרי טלפון?"

רן וקדושוביץ רכשו חוברת, הם שלחו את הכסף לתד´ מס´ 34 בירושלים וקיבלו את החוברת. החוברת לא נראתה כחוברת אלא כגבבא של צילומים ממכונת צילום עם אותיות מודפסות במכונת כתיבה וכמה תמונות נלוות של בחורות בבגדי ים וצילום של אותו משומד יליד אוסטריה שילמים יהפוך למושל קליפורניה, הם רכשו חלקים נוספים של תורת פיתוח הגוף וכן עשו זאת רוב תלמידי הכיתה. וכן רכשו חלק ב´ וחלק ג´.
המציץ לחדר 34 בפנימיה היה מגלה את רן וקדושוביץ אוחזים במגבת בשתי ידיהם ומזיזים אותה אנה ואנה וכן נתלים על מגבת המשוחה בשמן סויה וכן מושחים את ידיהם וזרועותיהם בחגורות עד אשר כאבו. כמה מגבות נקרעו כתוצאה מן המאמצים. ורן וקדושוביץ גנבו מהמכבסה מגבות נוספות והחלו מושכים ומותחים אותם בצידי הגוף.כך עד אשר נעשו סמוקים ממאמץ. ואהרון ג´יבלי גיחך למראה אותה חבורת זבל מטומטמה אשר נפלה בפח אשר טמן לה וקנתה את החוברת השטותית שהוא רקח, חיבר והמציא כשישב בספריה של המכון הקרטוגרפי של ירושלים ליד הבסטה של עזרא בשוק הפרסים, שרובה היה גבבה של שטויות במיץ עגבניות והבל בפח זבל וכלום סתום בצבע חום ומאום בצבע בלום.
הוא משמש בכיסיו ואמר בלבו כי עליו להפקיד את הכסף שמצא בתיבת הדואר שלו בבנק.

קדושוביץ נשבר ראשון, הוא גילה שהבודי בום לא עוזר לו במאום, אחריו נשרו העלעלים אלי סנטו ומוני באבא ושאר חברי חבורת הזבל. נשאר רק רן מורי שהמשיך את הפיתוח הדינמי. והנה ראו איזה פלא, לא ידוע למה אבל הוא החל להעלות שרירים ולתפוח כעוגת שמרים כפי שנאמר "שרלתק מרת שמריה" ואיתרע לו מזלו ונאלץ להחליף את חולצותיו בגלל שלא עלו על גופו המתפתח וגם קרע זוג תפילין בגלל שעשה שריר ונאלץ לקנות חדשים. כפי שנאמר "שיר השרירים אשר לשלמה" אבל לא קראו לו שלמה אלא רן והוא לא ידע לשיר אלא כשעלה לתורה והוא ידע להרביץ וחזק, וכעת אימתה ופחד וחלחלה והוא מהלך אימה והעכבר הפך להר
רן תפס את גדי דמתי יושב ראש המניין התימני. הוא לפת אותו בגרונו והצמיד אותו אל הקיר, דמתי הופתע מחוזקו של רן שהיה שרוך ועתה שור בר:
"מה, מה אתה רוצה?" מלמל
"את ראשות המניין! ולא אתה תחוסל, פה על המקום ממש!"
"ומה עוד"שאל דמתי כשראה שרן לא מרפה את אחיזתו
" את המתכון לסחוג של מרת בורגתה!"
דמתי לא ענה, רן הידק את אחיזתו ולבסוף שמע מעין ציוץ:
"בסדר בסדר!"

רן הפך להיות ראש המניין למגינת לבם של התלמידים ממוצא תימני. ואהרון ג´יבלי מצא כי נכנס לפלונטר שלא יצא ממנו והחליט שלא להמציא יותר שיטות שכאלה של BODY BOOM.וגם טעם את טעם מכותיו הרעות של רן הבריון.
ומזה אנו למדים מוסר השכל כי ידידנו אהרון ג´יבלי גילה שאלף כל – השיטה שהמציא הוכחה כיעילה אך מאידך- השיטה פנתה נגדו והגולם הג´חש קם על יוצרו.ולכן אמור "אמנם נקמת תימני קטן לא ברא השטן," אך "שמור על השטן כי הוא עדיין קטן" ויחרים אבוק – אל תוציאו מהבקבוק!"