בי"ח ללב שבור!

הדולפין בבועת המים נשבר ... זו הייתה המתנה הראשונה אשר קיבלתי ממנו, אני מתוודה לא המתנה המקורית ביותר אבל הנאיבית ביותר: דולפין כחול המתכונן לסלטה שלו בתוך בועת מים עם ניירות נוצצים. וכשמנערים את הפסלון הניירות עולים למעלה כנגד כבדם של המים. אכן מתנה נוגעת ללב המסמלת אהבת נעורים. זוהי המתנה המתאימה ביות לנערה בת 18 (וקצת) שמתכוננת לטקס איבוד הבתולין עם בחיר ליבה. ומי יודע אולי באמת אהבת הנעורים הזאת שהתחילה אי שם היא בעצם אהבת עולמים אשר אין סיכויים לממשה?

   ברגע שהדולפין נשבר זו הייתה בשורה מרה, הסימן לכך שדרכינו נפרדות ואין יותר אהבה. במיוחד בהתחשב בעובדה שהבחור זרק אותי רק לפני יומיים.

 באותו רגע  לא הבנתי , אם כשמשהו נשבר וזה בעל חשיבות רבה כמו כד חרס שעובר 4 דורות במשפחה אחת זה לטוב או לרע? הבנתי רק דבר אח: כשעצם דומם נשבר, כמה שהוא לא יהיה יקר ללבכם ולמשפחתכם, זה לא מתקרב אפילו להרגשה של שברון לב.

תאור התהליך של שברון הלב:

א. בהתחלה מכחישים – "זה לא קורה לי אני חולמת"

ב. מאוחר יותר מדחיקים – אכן מתחילים לחלום עליו/יה ולהתעורר באמצע הלילה

ג. משתמשים בכל מנגנוני ההגנה שאיתם השתמשנו בגיל ההתבגרות  – בכי, האשמות

ד. מוצאים אהבה חדשה או סתם אדם מסכן אשר כל 5 דקות צריך לשמוע על האהבה הראשונה שלכם,  

בהשוואה ל -

תאור תהליך שברון חפץ יקר ערך:

א.    בוכים "זה היה הכד היפה ביותר שראיתי כמה חבל"

ב.     מספרים לסבתא ומקבלים על הראש ממנה:"קיבלתי את הכד מסבתא רבה שלי כשהתחתנתי, הוא הגיע מבבל" אהה הפרסים האלה

ג.       קונים כד זכוכית מ"איקאה" אשר מתחיל שושלת חדשה של מתנות

 נחזור לעניין הלב השבור; שמעתם על מישהו שגילה תרופה נגד לב שבור? עד כה לא קראתי על כך בשום עיתון מדעי. למרות שבהחלט אפשר לשייך סימפטומים של המחלה הזאת לסוג מחלות כגון שחפת,מלריה.מה הטיפול אתם שואלים? אישפוז דחוף במחלקה של מחלות זיהומיות בביה"ח הנחשב ביותר בארץ  כי לב שבור זה אכן מדבק.  זוגות שנפרדים, סוחפים אחריהם מאות של חברים משני הצדדים לעשות את אותו הצעד בדיוק. מאחר והזוגות המאושרים ביותר מוצאים שההרמוניה ששוררת ביניהם מביאה לשעמום מטורף, הם מחליטים לפרק את החבילה ומוצאים תירוצים טיפשיים לעשות זאת.

מנסיוני המר אומר לכם שהתקף לב מינימלי מובטח לכם בכל אחד מהמקרים של שברון לב, וחבל מאוד בשבילכם אם יצאתם ממנו בחיים J