[ליצירה]
האומנים רק מביעים
מה שגם אחרים מרגישים
ולכן לפעמים הם נראים שונים
ואפילו משונים
אבל זה בגלל שהם מעיזים
אחרים שומרים בפנים
או לא יודעים כיצד לבטא
[ליצירה]
אני לא חושבת שזה משהו שאתה יכול להתנגד לו.
אהבה אכן מלאת תאוה. אך לא רק... לכן צריך לנצל את כולה. גם את הכאב שבה. וגם בכאב יש קסם משלו אם תשאל אותי...
כל הכבוד :)
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
יש תקווה
אני כל כך מזדהה עם השורה: "שם גם תשאל מדוע לך זה לא נועד לקרות?"
לפעמים גם לי נראה שלא נועדתי ולא אוכל להגשים חלומותיי אך למרות הכל יש תקווה, תקוות רבות...
ואיזה חיים הם בלי חלומות?
שיר אמיתי ויפה...
[ליצירה]
יש תקווה
אני כל כך מזדהה עם השורה: "שם גם תשאל מדוע לך זה לא נועד לקרות?"
לפעמים גם לי נראה שלא נועדתי ולא אוכל להגשים חלומותיי אך למרות הכל יש תקווה, תקוות רבות...
ואיזה חיים הם בלי חלומות?
שיר אמיתי ויפה...
[ליצירה]
[ליצירה]
אני כ"כ מוקירה ומעריכה אנשים אשר אינם מדחיקים את כשלונם. אתה צריך לזכור שלא תמיד הדברים תלויים רק בנו. תמשיך להוציא את רגשותייך על הנייר -כי אתה מוכשר!
[ליצירה]
באמת שקשה למצוא היום סאטירה אשר כתובה ברמה מאוד גבוהה. והכי חשוב אקטואלית ליומנו. כל הכבוד! האם אוכל להשתמש במשפטים אלא לשם ציטוטים למטרה אישית ?כמובן עם ציון מדויק של הזכויות אליהן שייכות השורות?
[ליצירה]
יש זרימה מעולה והרצון לקרוא בנשימה אחת. בנוסף עוצרים לחשוב על המשמעות של מילים כה יפות אך עם זאת כה מתוסבכות. יש צורך לקרוא שוב ולהבין כי הפירוש כה רבגוני וזה יתרון גדול!!!
[ליצירה]
השיר שלך כל כך אמיתי- שפשוט צורב לי את הנשימה. הקריאה שלו משנקת את גרוני כביכול חווה שוב אני את הפרידה הכואבת מאהובי. כמה שניסיתי להביע בכתיבתי את הכאב החד שפילח אותי כשאהובי עזבני לא הצלחתי לעשות זאת כמו שהשיר שלך הצליח.
כל הכבוד