[ליצירה]
ראיתי את התמונה כבר הרבה פעמים, ובאמת רק עכשיו שמתי לב (בגלל דברי בתש) שהאוזן קצת גדולה. אבל למה להתפס לדוקיות :)
דווקא את הצוואר הארוך אהבתי. זה נראה לי בכוונה ככה.
בכולופן - ציור מדהים!!
[ליצירה]
יש פה משו שלא מסתדר לי...
זה כאילו נתת משפט פתיחה וההמשך לא כל כך זורם איתו.
הייתי גם מפסקת אחרת את הפיסקה הראשונה, הייתי מפצלת איזה משפט בפסקה הראשונה.
חוץ מזה - השיר והרעיון ממש טובים.
זה כתוב עם מילים טובות.
המשיכי כך :)
[ליצירה]
הייתי מגדירה את זה כעליה.
(אם הבנתי נכון למה אתה מתכוון בעליה/ ירידה)
כי בבית הראשון כתוב שאין כח לכלום,, בקושי לנשום. ובבית השני היא הופיעה, היא הכניסה חיים לדממה.. נכון שאחר כך כתוב שהשנה הכניעה את גופי, וזה היה בעקבות בואה. השנה זה מרגוע לנפש, זה מנוחה לגוף בכלל. והיא זאת שהכניסה את החיים לדממה ואפשרה אחר כך לגוף להרגע ולהרדם. כי לפני זה אפילו מצב של שינה לא היה אפשרי.
מקווה שהבנת..
[ליצירה]
אאאאאאההההההה...
פשוט מ-ד-ה-י-ם-!
(קראתי את שלושת החלקים ברציפות איך רק עכשיו ראיתי את זה?! אבל מצד שני מזל, ככה לא הייתי צריכה להיות במתח בין חלק אחד לאחר...)
אין, אין, פשוט נגמרו המילים.
כל כך טוב!!!
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
תגובות