תמונה טובה, ואני מנצל את ההזדמנות שאני מגיב להציע לך משהו:
בעיר העתיקה יש פוטנציאל אדיר של צילומי אנשים . הלוואי שהייתי גר שם, ואז בטוח הייתי מסתובב כל היום עם מצלמה ומנציח את הדמויות המיוחדות שאפשר לפגוש רק שם..
שווה לנסות. (ואולי אתה מצלם ורק לא מפרסם?..)
[ליצירה]
תמונה טובה, ואני מנצל את ההזדמנות שאני מגיב להציע לך משהו:
בעיר העתיקה יש פוטנציאל אדיר של צילומי אנשים . הלוואי שהייתי גר שם, ואז בטוח הייתי מסתובב כל היום עם מצלמה ומנציח את הדמויות המיוחדות שאפשר לפגוש רק שם..
שווה לנסות. (ואולי אתה מצלם ורק לא מפרסם?..)
[ליצירה]
א. "הלך רוח"- אם הייתי יודע לעבוד עם תוכנות עריכה אפשר היה לומר אולי שאני ערכתי את זה... (מה גם שאני מתנגד לָדָבָר עקרונית...)
ב. אם כבר דיברתם על הנושא אז אכן התמונה צולמה בכפר-דרום באווירה ובתחושות של אותם הימים של לפני-גירוש (וסליחה שאני עוד פעם מערב את הנושא)
חג סוכות שמח לכולם!!
[ליצירה]
נראה לי....
בס"ד
שהקטע הזה רדוד מאד לעומת מה שהרגשת בארוע עצמו.
ואם כבר הזכרת את השירים ששרתם שם, אני אישית כבר לא מסוגל לשמוע חלק מהשירים, נמאס מהקטע הזה שמנסים כל פעם לחזור ולחוות מחדש את החוויה ע"י השירים ולא מבינים שככה רק שוחקים אותם,
מעניין אותי לדעת אם יש עוד אנשים שחושבים כמוני ואשמח לשמוע תגובות ולפתוח דיון בנושא...
[ליצירה]
קטע נחמד,
מרגישים שהכותבת מלאה ברגשות חיוביים, איזה כיף!,
קצת קשה לי עם המעברים החדים מ-"הערכת עצמך" ל-"תתמודד ותשנה" אבל אולי זה גם חלק מהיופי שבחיים הדברים צרכים להשתלב זה בזה.
[ליצירה]
ישי שור צר לי לאכזב אותך אבל אני לא רואה שום אמונה בתמונה הזאת אני רואה רק זיכרון מריר וכואב (ניצן שזה לא שאני חושב שאת חסרת אמונה או משהו רק ספציפית לתמונה הזאת)
-תמונה מעניינת שאומרת המון למרות החד ממדיות שלה!
יישר-כח
[ליצירה]
תמונה חביבה,
א. גם כאן וגם ב"יונתי תמתי" התמונה ממורכזת מידי לטעמי מה שהופך אותה לתמונה שגרתית שרואים בכל מקום- תנסה לצלם את אותה התמונה אבל שהתוכי יהיה בשליש הכי ימני.
ב. השיער שמאחורי העיין קצת שרוף.
מה שכן- המשך יפה לסדרת הציפורים (ש"קצת אחרת" גם כן נתנה משלה לנושא...)
חנוכה שמח!
[ליצירה]
עומר-
לענ"ד אתה טועה כל היופי בתמונה שכזאת שהיא נותנת לך את המקום לראות לחשוב לפרש ולהבין כראות עינך ולכן זה ממש לא נראה לי תמונה סתמית, לכן גם אני חושב שדווקא לא היה צריך לתת כותרת לתמונה...
תגובות