זה קצת הורס כשאתה קורא לתמונה בשם "חממות". כי זה בלי לשם לב ישר מגביל את הדימיון למשהו ספציפי.
לדעתי מי שיש לו מעט דימיון או מחשבה , לא יראה בתמונה הזו דווקא חממות.
לדעתי, ובאמת רק לדעתי, תחשוב מעט מה את מנסה להעביר בתמונות..... (אולי זה נשמע שולי. אבל לדעתי יש משמעות בשם שבוחרים לתמונה.....)
זה קצת הורס כשאתה קורא לתמונה בשם "חממות". כי זה בלי לשם לב ישר מגביל את הדימיון למשהו ספציפי.
לדעתי מי שיש לו מעט דימיון או מחשבה , לא יראה בתמונה הזו דווקא חממות.
לדעתי, ובאמת רק לדעתי, תחשוב מעט מה את מנסה להעביר בתמונות..... (אולי זה נשמע שולי. אבל לדעתי יש משמעות בשם שבוחרים לתמונה.....)
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
[ליצירה]
זה קצת הורס כשאתה קורא לתמונה בשם "חממות". כי זה בלי לשם לב ישר מגביל את הדימיון למשהו ספציפי.
לדעתי מי שיש לו מעט דימיון או מחשבה , לא יראה בתמונה הזו דווקא חממות.
לדעתי, ובאמת רק לדעתי, תחשוב מעט מה את מנסה להעביר בתמונות..... (אולי זה נשמע שולי. אבל לדעתי יש משמעות בשם שבוחרים לתמונה.....)
[ליצירה]
זה קצת הורס כשאתה קורא לתמונה בשם "חממות". כי זה בלי לשם לב ישר מגביל את הדימיון למשהו ספציפי.
לדעתי מי שיש לו מעט דימיון או מחשבה , לא יראה בתמונה הזו דווקא חממות.
לדעתי, ובאמת רק לדעתי, תחשוב מעט מה את מנסה להעביר בתמונות..... (אולי זה נשמע שולי. אבל לדעתי יש משמעות בשם שבוחרים לתמונה.....)
[ליצירה]
רוני-
את קצת סותרת את עצמך
מצד אחד קשה לך עם השם "חממות" ואת אומרת שזה מגביל את הדמיון,
ומצד שני את אומרת שיש משמעות לשם.
אני ינסה להסביר את התאוריה שלי: לענ"ד לתת שם כזה או אחר או כותרת מסויימת זה כמו לתת הסבר לשיר או לבדיחה, כל היופי בתמונות שכל אחד בהסתכלות שלו רואה את התמונה אחרת ולכן אני לא אוהב לתת שמות (מה לעשות שיש פרט טכני שחיבים לתת כותרת אחרת אנשים לא יידעו באיזה יצירה מדובר ואני משתדל לתת משהו פתוח כמה שיותר)
עד כאן נאומי להיום....
[ליצירה]
(למה אתם טוחנים את אותם הדיונים עוד פעם ועוד פעם?!?!?, כן אנחנו יודעים ש"קצת" נגד עריכה וכו וכו...)
לענ"ד קומפוזיציה מעולה ומעניינת!,
אותי דווקא עניין באיזה עדשה צילמת (מן הסתם עדשה ארוכה אבל השאלה כמה..)
לגבי הצבע של התמונה- קודם כל אי אפשר אף פעם לשנות את המציאות ב. אם את מצלמת בדיגיטלי אז יש את מה שנקרא WB -"איזון לובן" (איזון של הלבן בתמונה) זה נושא קצת מסובך ולומדים אותו בעיקר מנסיון אבל אם תאמרי לי איזה מצלמה יש לך אז אולי אני יוכל לנסות להסביר,
חנוכה שמח ומאיר לכולם!
(ואולי יהיה תמונות מאילת......., יש למה לצפות)
[ליצירה]
[ליצירה]
תמונה חביבה,
א. גם כאן וגם ב"יונתי תמתי" התמונה ממורכזת מידי לטעמי מה שהופך אותה לתמונה שגרתית שרואים בכל מקום- תנסה לצלם את אותה התמונה אבל שהתוכי יהיה בשליש הכי ימני.
ב. השיער שמאחורי העיין קצת שרוף.
מה שכן- המשך יפה לסדרת הציפורים (ש"קצת אחרת" גם כן נתנה משלה לנושא...)
חנוכה שמח!
[ליצירה]
אלדר
(בנסיון קטן לשפר את הרמה באתר מעבר ל-"מדהים וכ"ו- וסליחה מראש...)
לטעמי התמונה הזאת די פשוטה ושיטחית והדבר היחידי שנותן לה את המשמעות שלה זה הכותרת.
מה שכן- זה יפה מאד שיש לך רעיון ואתה מצליח להוציא אותו לפועל בעזרת השילוב של תמונה-כותרת (מה שלא פשוט בכלל בהרבה מקרים),
בתקווה להבנה ושנה טובה!
[ליצירה]
לשאלתכם...
א. התמונה צולמה בחוף פלמחים- חוף מהמם>!!!
ב. קצת בתחום המקצועי- התמונה כמובן צולמה בצמצם סגור לגמרי, (הטישטוש של הצדפים הקרובים הוא בגלל השם מאד קרובים..) בעז"ה אני יעלה לאתר תמונה דומה עם צמצם פתוח ותראו את ההבדל....
[ליצירה]
בהמשך לתגובות של קודם...
נראה לי צילום ממש מעניין ויפה דווקא בגלל הקטע שהוא חתוך למעלה (מה גם שאפשר להסתכל על זה לא בתור משהו חתוך אלא צילום של הפרח עצמו) מה שכן, קצת חבל שהחוטים של הפרח לא מפוקסים.
[ליצירה]
פשטות
איזה כיף שיש המשך לסדרת החורף המדהימה שלך,
יש קטע יפה מאד בתמונות שלך שאת לא מנסה לחפש דברים מסובכים אלא תמונה פשוטה וברורה וזה נותן לתמונות הרבה עוצמה!!!
ואגב יכול להיות שיש כאלה שיחשבו כך אבל לטעמי אין כאן שום חזרה על תמונות- כל תמונה היא אמירה בפני עצמה (בסדרת החורף)
חורף נעים לכולם!
[ליצירה]
א. תודה לכל המתלהבים!
ב. סתיו- הפעם אני לא כ"כ מקבל את הביקורת (שלא כמו ביצירה "צומת הגוש" שהיא היתה יותר במקום..) הפוקוס והצמצם הפתוח הם בכוונה כדיי לתת לגלים ולחול תחושה של אינסוף,
גם בעניין של הקומפוזציה אין טעם לעשות כאן שלישים כי אז יהיה הרבה שטח מת מה גם שכאן התמונה לא חצויה בדיוק בחצי, אבל תודה בכל אופן...
ג. ערוגה- הסוד כאן הוא כמו שסתיו אמרה- צמצם פתוח ופוקוס על המרכז,
התמונה צולמה מגובה החול (כן המצלמה שרדה את זה- וזהירות מהגלים הבאים...),
והכי חשוב עם הרבה רגש- לטעמי זה הסוד הגדול...
תגובות