[ליצירה]
חזק
מזכיר קצת את הקטע שכתבתי "הגיבו לי" אם מענין אותך.
אכן קשה למצוא קוראים בהתחלה, אבל לאט לאט זה קורא ואיך שלחה לי מישהי פה העיקר זה הכתיבה...
אבל ממש אהבתי את הקטע
[ליצירה]
מקסים בעיניי שאע"פ שהוא לא ראה "אותך" הוא מתואר בעינייך כל כך אוהב את י'ישות העולם
אולי זה שבשיר הוא רואה זאת דווקא איתך זה אומר משהו א-ליכם ומרגש מאוד לקרוא זאת
, ואת כותבת בצורה מאוד ממשית והרמונית.