[ליצירה]
אתה בטוח שזה היה בשעות הלימודים ?
רוב הסיכויים שהשלמת את המידע הזה מדמיונך.
אם תשים לב בפעמים הבאות, תראה שהם נמצאים בשעות אחר הצהריים, ואם לא - זה בימי חופשה.
לא, הם לא צריכים לחסוך כסף לטיול למזרח הרחוק, מכיון שבזמן שאני ואתה היינו שלוש שנים בצבא, הם כבר כמעט סיימו את הלימודים באוניברסיטה - ונהיו עורכי דין או רופאים. למשפחתם יש וילה בת שלוש קומות, בחניה חונה מכונית מרצדס או וולבו. נכון, הקירות לעיתים אינם מכוסים בטיח במשך עשרות שנים - וכאן ניתן לטעות.
לא, לא מחוסר כסף להשלים את הבניה, אלא דווקא כדי להתחמק מתשלומי ארנונה, שכן לפי החוק במדינת
ישראל בית שאינו גמור לא צריך לשלם ארנונה.
אלה הם עובדות.
אנא היצמד לעובדות, במקום להיטפל לשמי ("לא ברור וגם ממזר"), אף שברור לי כי זה קל יותר.
היכן אתה מתגורר, אם יורשה לי ?
[ליצירה]
טוב, אני לא יודע אם אהיה פה בזמן הקרוב כדי לקרוא את תגובתך, אז מה שאני מנסה להגיד לך זה שצריך להוציא מהראש את המשוואה ערבי=עני ומסכן.
לא שאין כאלה, כמו הרבה יהודים בארץ,
אבל רוב הערבים בגליל (הזכרת את אזור קדרים) הם אמידים למדי, ואני מרשה לעצמי לומר זאת מכיוון שאני גר בגליל עשרים ואחת שנים.
אני לא יכול שלא להעלות בי תהיות האם ביקרת אי פעם בכפר ערבי. אתה הרי לא מניח שחמולות שלמות מסתמכות לפרנסתם על העשר שקל לפרחים/תותים/מה שלא יהיה שהילד שלהם מוכר בצומת.
[ליצירה]
אוסף טרמפיסטים -
חלילה לא התכוונתי להכליל את כל הציבור הזה בכל ההכללות שייחסתי לי ("הם כולם עשירים, כולם אינם משלמים מיסים, חיים על חשבוננו, כולם
מחבלים"), למרות שאם היית נוכח יחד איתי במאורעות אוקטובר, ייתכן והיית חושב כך... מה גם שאני מכיר כמה אנשים שמשתייכים אליו באופן אישי, ואני מודע לכך שיש גם עוני במגזר הערבי, כמו גם במגזר היהודי, ואני לא בטוח ששהבדל באחוזים בין המגזרים הוא גדול, מכיוון ששנינו יודעים שהמצב היום הוא גרוע למדי.
אבל בכל זאת, שוב, אין להכליל ויש גם לא מעט ערבים עשירים... אין טעם להתכחש לכך, אינני אומר שזה רע או טוב אני פשוט מציין את זה כעובדה קיימת.
זה לא סותר את העובדה שיש כפרים שהם בתחתית רשימות העוני, כי כמו במגזר היהודי, יש מקומות ישוב עניים, ויש כאלה שפחות, שלא נמצאים בתחתית הרשימה...
מכאן ועד לרמוז שדעותיי מובילות לגזענות נוסח הנאצים בגרמניה, זאת הגזמה, ואפילו אומר שנפגעתי מעט, אך כנראה ששימוש ב"טיעונים" כאלו נובע מחוסר בטיעונים ממשיים.