[ליצירה]
איזה כיף, עוד אחד!!!
אותה שמש שזרחה בשמיך,
אותן דמעות שניקדו את ימיך
ואתו שיר המתנגן, חרישית, בליבך
הם שייבשו את ביצת געגועיך
ויחיו,
את ימת אהבתך.
[ליצירה]
מודה, לקח לי ארבע-חמש פעמים, משהו נתקע לי בהתחלה, אבל היה שווה ועכשיו קניתי לי הזכות להגיב ולומר שזה טוב, נוקב, אמיתי ויפה.
ובניסיון להבין מה תקע אותי- קראתי שוב, זה המקצב השונה והתבנית האחרת בין שני הבתים, (עם השני יותר התנגן לי).
שנה טובה!