אם אפשר להעיר:
בתור קטע שהוגדר כ'שירה', את סותרת את עצמך...
את מגדירה, מחלקת, ממיינת, מצהירה על טיבו של משורר ובגלל כל האמור לעיל את בעצם סותרת את ההגדרות האלו עצמן כאשר את גורמת להן להיות חד משמעיות, ללא כל ספק או סאבטקסט שיושלם ע"י הקורא. כלומר: ע"פ ההגדרות המדעיות שלך השיר עצמו לא עומד בקריטריונים.
חבל להגדיר דבר כל כך בלתי מוגדר. זה מועד לסתירה עצמית, במיוחד בתחומי האומנות...
(אבל יישר-כוח על הנסיון...)
[ליצירה]
אם אפשר להעיר:
בתור קטע שהוגדר כ'שירה', את סותרת את עצמך...
את מגדירה, מחלקת, ממיינת, מצהירה על טיבו של משורר ובגלל כל האמור לעיל את בעצם סותרת את ההגדרות האלו עצמן כאשר את גורמת להן להיות חד משמעיות, ללא כל ספק או סאבטקסט שיושלם ע"י הקורא. כלומר: ע"פ ההגדרות המדעיות שלך השיר עצמו לא עומד בקריטריונים.
חבל להגדיר דבר כל כך בלתי מוגדר. זה מועד לסתירה עצמית, במיוחד בתחומי האומנות...
(אבל יישר-כוח על הנסיון...)
[ליצירה]
אסתר,
את מדהימה אותי כל שיר מחדש.
את ממלאה את מכסת היצירות האהובות עליי,
"עכשיו אני שוב שולטת"..
למה אנחנו רוצים להיות בשליטה כל הזמן?
תודה.
תודה.
[ליצירה]
מפני מה נתנה תורה במדבר-
ללמדך שאם אין אדם מפקיר עצמו
כמדבר אינו זוכה לדברי תורה..(ילקוט שמעוני)
השיר שלך הוביל אותי למקור הזה
למרות שאולי נראה שאין קשר בין הדברים ,
[ליצירה]
אני כבר חושבת על הדברים האלו המון זמן.. דימיון, מופשט..אבל לגבי התמימות,אני הצלחתי להבחין שיש שני סוגים.יש תמימות ויש מורכבות
ויש תמימות שאחרי המורכבות,וזה דבר נהדר ועמוק.
תמשיך לעשות מדיטציה..
[ליצירה]
אני לא אחדש שום דבר אם אגיד שאהבתי כ"כ,,
אני בטוחה שכל האנשים שגולשים באתר ישמחו לראות ספרון עם יצירותיך המקוריות והמקסימות,אז יאללה,
אני אקנה 4.
[ליצירה]
וואו,את כתבת מילים שאני רוצה לומר לכמה אנשים
ופשוט אין לי אומץ..(הייתי מורידה את המשפט-כמו הנר שמבדיל בין קודש לחול,)זו תחושה שאני לא יכולה להסביר בהגיון,אבל היא חזקה,חזקה מאד..
מעניין אותי למה לא תרצי להיות כמוהם..מה הם?
תגובות