ידיו נשלחות אל עבריו
הולם, יוזם, משקיע
כאן הוא סגור על עצמו
יודע בדיוק מה לעשות.
אכן, קול כולם נשמע,
אך הוא,
הוא מעליהם
בענווה.
במקום הטבעי שלו,
יושב על כס מלכותו
מכתיב את הקצב
שולט.
אלישיב והתופים.
[ליצירה]
גדול!
משעשע ביותר. אין כמו קטע טוב על מצב אבסורדי שכתוב היטב כדי להעלות את מצב-רוחי...
תמשיך לכתוב.. זה יהיה טוב לכולם.
מזכיר קצת את דוגלאס אדאמס. (קבל את זה בתור מחמאה)
[ליצירה]
עדי,
לא התכוונתי לשבת במובן של "יום השבת", התכוונתי לשבת במובן העמוק יותר שלה - נעם שבת. ולכן, אפשר להבחין במטאמורפוזה שעוברת מ-שבת, ל-נעם שבת. מלשון נקבה, ללשון זכר.
כי בעצם, שני הדברים - חד הוא.
אני אנקד את האייך. זה בעצם אייךָּ..
יותר מובן עכשיו?
[ליצירה]
טל,
א. ישראל מוסר שאצלו.
הרב קוק אומר (בהיכנשהו) שהתורה מתאימה לטבע האנושי במאה אחוז. אלא שחטא האדם הראשון, והחטאים שהאדם מבצע במהלך חייו, שינו ומשנים את טבעו ל: "עיר פרא האדם בהוולדו", ולכן נראה לנו שהתורה לא מתאימה לטבעיות של חיינו. עוד מוסיף הרב באותו מקום (נראה לי..) שכשנחזור לטבע האמיתי שלנו (הוא קורא לזה הטבע הישראלי) אז ממילא הטבעיות שלנו תהיה התורה. כמו אדם הראשון, הרי הקב"ה לא ציווה את אדם הראשון שום דבר, פשוט זה היה ט ב ו ע ב ג ו פ ו ! טבוע בנשמתו! טבוע באופיו!
כמובן, אפשר להגיד: "זו דעתך, אני חושב אחרת" אבל לא השגנו בזה כלום.. תחשבו על זה בצורה א-מ-י-ת-י-ת.
ב. זה בדיוק מה שהוא אמר.. שיש דברים שלא צריך להעלות לדיון בסדר היום. תקני אותי אם אני טועה.
ג. לא מבין בזה.
[ליצירה]
אכן, שיר שכל אחד יכול להזדהות איתו.
לכל אחד יש איזה מקטע של זמן בחיים שבו יש חשק לברוח מהכל, לצאת רגע מהעולם, לעצור את רכבת החיים משצף מסלולה.
רו, אפילו כשאת מנסה להיות מרשעת את לא מצליחה..
זה לא יעזור לך.
שי, אתה לא צריך לקחת את היצור הזה כל כך קשה. מטח שלא לרדת לרמה הזאת.
תגובות