[ליצירה]
איך לא גילו אותך
לדעתי אתה כשרון ענק. קראתי רק את היצירה הזו, אבל היא מעולה. הנושא מעניין ואין אף מילה מיותרת. יש הומור ויש עוקצנות והאורך מושלם.
בהצלחה.
[ליצירה]
לא ברור.
יש רעיון טוב שמסתתר איפשהו אבל הוא נבלע כאן. משני הסיפורים שפרסמת עד עכשיו התרשמתי שיש לך רעיונות מעניינים ולכן הייתי ממליצה לך לשכתב כדי להוציא את הרעיונות האלה בצורה הטובה ביותר.
בכל מקרה, תמשיך לכתוב.
[ליצירה]
אהלן תמר,
כשהגעתי ליצירה הזו, נעצרתי,
השיר הזה מדבר, חי וקורא למחשבה.
המסר חזק, אך אני חייב לומר כי אפשר לחדד אותו יותר, במילים אחרות לסגנן קצת את המילים. לדוגמא "יגידו שאני הזיתי" לא משתלב עם השיר כל כך, אולי אם היית מקצרת ואומרת "יגידו שהזיתי"
ובמקום השורה האחרונה, "האם לעצמי אאמין ?"
בכל מקרה, אין לי כוונה לבקר, אלא להוסיף, יצירתך שלמה גם ללא הארותי, שאי ברכה ודעי טוב והמשיכי להפרות את העולם.
צחי.
[ליצירה]
מישהי יקרה,
שלום לך, הייתי ממליץ על "חלף עם הרוח - הגרסא העממית"
או "היכן"
או סתם להשאיר אותה ללא שם,
בכל מקרה הייתי שמח לדעת על סמך איזו מוזה יצירה זו נכתבה?
ואה כן, אל נא תישארי אנונימית מישהי.
צחי.
[ליצירה]
דמעו עיניי לקרוא דבריך..
אין לנו בסיס איתן כי אם בזרועות האהבה, לו תסובבנו כל ימי חלדנו.
איני מכיר את אותו הבחור, אם ישנו..
אך דבר אחד רציתי לומר לך, לכל איש יש שק שנתנו לו הוריו, חבריו ואוהביו.
לו אך נשכיל לקבל את אוהבינו כשם שרוצים אנו שאלו יקבלו אותנו.
ותודה לך..
[ליצירה]
ואני מאחל לך רצף הבנוי כולו משברי הטוב הפזורים בעולמנו.
רציתי לומר, יש ברעיונך סימן נחמה, שהרי גם הטוב מתמלא מקומו, אך נדמה בעיניי, שאת הטוב, טמן אלוקים בתוכנו, למען נוכל לראות טוב אך אימת שנרצה, ואין הדבר תלוי אלא בנו.