[ליצירה]
בת יער...
ברוכה הבאה!
אני רוצה לחלוק על הסיווג של השיר-זה לא בדיוני זה פשוט שיר...
ובקשר לשם...
כדי לתת לשיר שם כדי שאנשים יהיו סקרנים לקרוא אותו..אם יהיה לו שם מושך ומסקרן אז ירצו להכנס אליו,ואם לא-אז לא...
הבית הראשון לא כל כך ברור לי ..מה הכוונה "אני אי"?בכלל הוא הכי פחות טוב ומומלץ להתחיל דווקא עם משהו חזק כדי שהקורא ירצה להמשיך לקרוא ולא יאבד עיניין.שני הדימויים הראשונים בו-של טביעה ושל יונה לא ברוים-מה הנמשל בדיוק?כדי לרמוז את הנמשל במשל כדי שנקשר...והדימוי האחרון הוא מוכר מאוד ולא ממש מדש...הדימוי של אילה בורחת מזאת הוא מוכר ונמצא כבר אצל כולנו באחד התאים של המוח..
תני ביטוי מרענן שהקדשת לו מחשבה.על מישהו שמפחד באמת.שבורח באמת..כדי שנתחבר אל זה..
יש משהו קטוע בצורת הכתיבה-למשל המילה "שי" שייכת לשורה מעליה ולא צריכה להיות לבד."לאט כל כך קרוב"-כדי לכתוב בשורה אחת כדי שהקריאה תהיה פחות קטועה.וגם ככה לא ברור לי איך המשפט הזה קשור להקשר..
הבית האחרן מעולה וחזק.
כדאי לפתח את המשפטים ולהסביר את עצמך יותר כי יש הרבה דברים לא לגמרי מובנים...(בטח כבר שמת לב שאת יכולה לערוך את הצירה בדף ניהול שלך)
",נוגע,מתפרץ ואז גווע"-החרוז ממש טוב ואהבתי את המשפט הזה!
תודה על השיתוף,
קחי הכל ברוח טובה כהזדמנות להשתפר..
יש לך יכולת התבטאות מעולה,המשיכי!
[ליצירה]
ריגשת אותי,
יכולתי ממש לחוש, את הצל ,את העץ הזקן, ואת החרירים שם ברקיע הספק לוהט ספק לא הזה...
יכולתי ממש להרגיש את העט שלך רוטטת על גבי הדף,
העברת בי צמרמורת ענוגה, שי
שלך
בת יער