[ליצירה]
הצחוק מופיע כמה פעמים בקטע, מצד איד שמת אותו בקטע החיובי, מצד שני שמת את הצתחוק של הלעג,
אני לומדת כמה הצחוק קדוש, מחבר ומשמעותי- אבל כמו כל דבר גם צחוק צריך את התגובות שלו- ונראה לי שאת יודעת עלך מה אני מדברת.
"קליפסים בצמות"- אהבתי...
[ליצירה]
עוד הערה קטנה- הסיפור יפה רק בסוף עשית אותו קצת יותר מדי "חינוכי" הלעטת אותו ב"מוסר השכל". ולדעתי את צריכה לבטוח יותר בקוראים שלך שהם יותר אינטלגנטים.
לעניות דעתי כל הפסקה האחרונה מיותרת.
את לא חייבת לשים לב לעצות שלי כי אני לפעמים קצת יותר מדי ביקורתית.
בכל אופן אהבתי את הסיפור,
כל טוב
אהבה.
[ליצירה]
כדאי לעבור שוב על הפיסוק, לא בכל המקומות הוא מדוייק. והרגשה של תובנה בלי להבין, בעצם, מה הבנת - היא לרוב די מרגיזה; וזה מה שהרגשתי כאן, וזה היה חסר לי.
[ליצירה]
[ליצירה]
הדס חמודה, את הרי לא מצפה שאני אחשוף פה את כל ההבנות שהתנפצו לי בפרצוף נכון?.. זה תיאור כללי של דבר שקורה לפעמים בכל מיני נושאים שונים והפיסוק מבטא את ההרגשה שלי, הוא לא איך שמצפים ממנו לו להיות זה חלק מהאמצעים הספרותיים אם את יודעת למה אני מתכוונת....
[ליצירה]
נטשה-
כל כך קשה לנו לוותר על מחשבות ודברים שנמצאים לנו בראש, לפעמים אני יודעת שמשהו הוא לא נכון אבל אני אוהבת אותו, כי אם הוא במוח שלי אז הוא שלי ואני אוהבת את עצמי...
זה קצת כמו ניתוח ראש, וזה כואב...
אני מקווה שהבנתי נכון את מה שכתבת.
[ליצירה]
מזדהה ולא מזדהה
כן, הבט קדימה כדי שתוכל לומר שעשית משהו בעולם.
כן, חיה את הרגע כדי שתוכל לומר שעשית משהו בעולם.
צריך לחפש את השילוב, להיות מסוגלים גם להנות מהעכשיו וגם לחפש את המחר.
וגם אני נהנית להיות בת טיפשעשרה, אולי בגלל שאפשר להסתכל מכאן קדימה.
[ליצירה]
[ליצירה]
אוי! כמה יפה. סוחף ומרגש. לא מפתיע אך ממש כיף וטוב בקריאה.
[ליצירה]
הדס חמודה, את הרי לא מצפה שאני אחשוף פה את כל ההבנות שהתנפצו לי בפרצוף נכון?.. זה תיאור כללי של דבר שקורה לפעמים בכל מיני נושאים שונים והפיסוק מבטא את ההרגשה שלי, הוא לא איך שמצפים ממנו לו להיות זה חלק מהאמצעים הספרותיים אם את יודעת למה אני מתכוונת....
[ליצירה]
שיר מהמם חבל"ז. אני מבינה את זה בתור שיר אבל אני מאוד מקווה שיש המשך שלא כתוב, ושאת באמת לא שוכחת שהעולם הזה מוסתר רק עכשיו- אבל יום יבוא והוא יתגלה. אנחנו רק צריכים להתכונן. חזק.