[ליצירה]
אם ברצונך
לתת לקורא תחושה
של יותר מ"סתאם" קריאת יומן
לא דיי בהפרדת מילה כל שורה (שמלבד מראה ויזואלי זו פעולה שמכתיבה מקצב קריאה,מעין צליל,או אפשרות לדו משמעות...)
עלייך להתרכז חזק
ב"מסר" וב"תחושה" שברצונך להעביר
לחשוב מהי הדרך המקורית
והפחות צפויה
שתאדגר את מחשבתו ותעורר את סקרנותו
לקרוא חומר נוסף שלך
היי בטוב
פון דה לה מורטה
[ליצירה]
מישהי אחרת יקרה
תפסתי אותך בכלכלתך
שכן לולא עקבת באמת אחר כל הערותיי
היית מגלה כי מגוונות המה
ואף יש שירים הזוכים
להסרת כובעים בפניהם
ממליץ אני לך לקרוא את שירי:
"נלחמים בתחנות רוח-הבאגט עליי"
ע"מ להבהיר לך שכוונותיי כנות
היי בטוב
בכבוד רב פון דה לה מורטה
[ליצירה]
שחף יפיפיה
לא רק שאיני כועס על התבתאותך
אלא מעריך אותך יותר ויותר
על כובד המשקל המועט שנותנת את למלותיי
ועל ניצוץ הבנה למהות תפקידי כאביר
ועכשיו לענינינו:
יודעת את שמעריך אני את כשרונך ובכח עומד אני על כך שכאשר יש לך מה להגיד יודעת את איך לאומרו(ואם קשה לך במילים תוכלי לפתח דרך ייחודית לך ולענות בצילום....)
ובקשר לשיר "הרשו לי לייצג את המקהלה"...תפקידו להראות את המקומות עליהם איני יכול להמנע להגיב בבוטות ע"מ שיוצר השיר ישים אליהם לב
השיר מייצג טעויות חוזרות ונשנות הבולטות לעיין ומעייפים את הקורא ברדידותם
והלוואי ויוצרים יקחו אותו ברוח הנחונה
ויעמלו יותר על שירם
שלך בברכה
פון דה לה מורטה
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
ליאורה יקירתי
קודם כל בפני יצירתיותך מסיר אני כובעי
או מה קשה הוא יעודו של אביר
הנאלץ להלחם בדרקונים אילמים
המקשים ליבם מלהקשיב
לתחנון מהפכה
הניחו לסתמיות
אלייך ושכמותך פונה שירי
יש לרענן תכנים במילים נדירות ,בצורניות מפתיעה
נמאס משירים ברורים מאליהם
היי בטוב
פון דה לה מורטה
[ליצירה]
אילו היית נוועצת בי
הייתי מציע לך להוריד את הבית האחרון בשיר
והשורה הראשונה
כיוון שהם מורידים רמתו
(הצופה אינטלגנט ואינו זקוק שיכניסו הכל לפיו,
השאירי מקום למחשבה)
כתיבה קולחת,דימויים יפים
היי בטוב
פון דה לה מורטה
[ליצירה]
פון דה לה מורטה
מסיר כובע
בפני עלמות יפות
אף יותר ממתיקות ביקורתן
ומודה במחשך
ששחצנותו מנעה ממנולהגיב לטקסט היפה שכתבת
שאז יאלץ הוא להודות
שלא די בבועת מראתו
[ליצירה]
סליפווקר היקרה
השיר נוגע ללב אך יכולת לצמצם אותו לכדי בית אחד ולהעביר את המסר בצורה מדויקת ומבלי להטריח את הקורא
על מילים החוזרים על עצמם לשוא
(בית שני-"אלו שפצעו אותי,שנותרתי בגללם פצועה אנוש"-לשם מה החזרה המיותרת!?!
או ההגזמה בשימוש המילה "רסיסים"....וכו')
היי בטוב פון דה לה מורטה