[ליצירה]
אייקון= כל הסימנים האלה שאמורים להביע הבעות. כמו
:) זה חיוך ו :( זה עצוב ו ;) זה קריצה ו:P זה מוציא לשון וכן הלאה. מה שקרוי בלשון הרישמית emoticons.
[ליצירה]
שי, לשם שינוי - אני חושבת שהבנתי:)
(עד כדי כך שאני אפילו כותבת לך את זה! תראה מה זה!)
ואממ...מסכימה משהו עם האבחנה העצמית הזו שלך
|אייקון מגלגל עיניים של המסנג'ר|
[ליצירה]
למה?
בניגוד לככ הרבה דברים אחרים, סוף סוף משהו שלא נכתב למישהו באופן אישי, ודווקא *את זה* אתה חושב שלא צריך לפרסם ברבים?:-)
אגב, אנשים פה הם חלק מאותם אנשים שיש להם השפעה כלשהי על חיי...התגובות פה לפעמים עושות משהו.
תגובות