קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
מבט כואב
לעבר שמי פלדה
שהחשיר מעל ראשך
על עורבי הזעף שחלפו ביעף
על חיצי מילים שהחדיר מקשתו
אל ליבך
והשתיתו דם
ומים מאררים.
מבט אחר
על צעד קל לעבר החופש
על השמש העולה בכל יום
ועמה מאור פנים
וחיוך
מילד קטן
ומאדם מבוגר
שפגשת
בשביל אל החופש
[ליצירה]
בשינקין משתנקנת- זו מן צורת ביטוי חדשה? כמו לומר בדיזנגוף מזדנגפת...
קצת לפי מה שקראתי בסיפורים שלך ושל שותפך ניכר שזהו אורח החיים שלכם. וכשאתם כותבים כאן בצורה אתם תורמים לפלורליזם של האתר כאן.
[ליצירה]
מכל מה ששלחת, אני מסכים בשני דברים:
א. למרות שלא עשיתי בגרות ולא סיימתי אוניברסיטה, הצלחתי, באמצעות לימוד עצמי - לרכוש ידע מקיף ורחב ביותר בהרבה מאוד תחומי-דעת. -נכון בהחלט
ב. החינוך בארץ צריך בהחלט זריקת מרץ ושידוד מערכות
תגובות