תמיד היו לי חלומות מוזרים. איש מוזר חולם חלומות מוזרים. זה לא חדש. רציתי לשתף אתכם באחד מהחלומות האחרונים שלי. חלום די מוזר. בדר"כ לא זוכרים חלומות בכלל, אבל בחלום הספציפי הזה, אני זוכר יותר פרטים מבדר"כ. ואולי בגלל זה. ובחלומי, אני מדבר עם אימי, על הא ועל דא, ועל עוד כמה דברים, ואז משהו היסה את תשומת ליבי. משהו גדול. גדול ושחור. מבעד לחלון, אני רואה ענן שחור ענק שמגיע מכיוון צפון, ומתקדם במהירות די גבוהה לכיוון דרום. איך זכרתי כיוון של ענן? אז במקור לא זכרתי. אבל כן זכרתי היכן דיברנו, וע"פ המיקום הזה, ניתחתי מאוחר יותר את כיוון ההתקדמות של הענן. בקיצור, הסתכלתי על אותו ענן ענק. הוא לא היה דומה לשום דבר אחר שהכרתי קודם. הוא לא היה ענן רגיל של גשם, הוא לא היה בצבע אפור כהה, הוא היה שחור. שחור כמו לילה חסר ירח. התמונה הזאת של ענן גדול ושחור מעל הבית, ביום בהיר וכחול שמים, די תפסה אותי. רציתי לצלם אותה. חיפשתי את המצלמה החדשה שקניתי לפני מספר חודשים. חיפשתי עד שמצאתי. יגעת ומצאת - תאמין. אפילו שזה חלום. רצתי לכיוון החלון. בן ג'ונסון על סמים לא היה משיג אותי, אבל הענן כבר עבר אותנו. די רחוק. כבר אי אפשר לתפוס תמונה שלו. פספסתי. תחושת החמצה אחזה בי. התעוררתי. לא יודע למה החלום הזה תפס אותי. לא יודע למה אני זוכר דווקא אותו. לא יודע למה בכלל חלמתי אותו. בדר"כ אני אוהב לחפש מוסר השכל בכל דבר. אפילו אם הדבר נראה תלוש. מה אפשר ללמוד מחלום כזה?? אולי על המלחמה הצפויה בעירק? אולי על הנשק הכימי המוסתר, כנראה, בסוריה? האם החלום שלי הוא "מקורות זרים"? מצפון תפתח הרעה? אולי הוא בא לעורר אותי מהתרדמה לקראת המלחמה שאני די מזלזל בה? אבל כידוע, משחרב המקדש, ניתנה נבואה לשוטים, וזה אולי יסביר מספר דברים. אבל חלומות שווא ידברו. גם אם אני לא זוכר על מה דיברתי באותו חלום. לא יודע מה איתכם, אבל החלום הזה גרם לי לשנות חלק מההתנהגות וההתנהלות שלי. אפשר ללמוד מהחלום הזה משהו לעתיד. ונראה לי שלמדתי אותו. מהיום - גם בגשם, רק ביום חול, המצלמה קשורה אלי ישר לעצמות ...