ופתאום כשלא באת, אני רציתי כל כך מתגעגע
ופתאום כשלא באת, נהיה לי קר ומשעמם לי
והדלקתי ת'אור, בחדר הסמוך חדרי הששבש והצ'ט
וחיכיתי לך שעות , בלי אוויר בגוף כמה אפשר להפסיד?
אפילו שלמה ארצי מבין אותי !!!
שלום לך,
סגנון מאוד מעניין וייחודי. בכל אופן, אני לא נתקלתי במשהו דומה. אז, כל הכבוד.
אהבתי את שני התכנים באחד, ואופן הצגת הדברים הייתה יעילה מאוד.
דרינה
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
שלום לך,
סגנון מאוד מעניין וייחודי. בכל אופן, אני לא נתקלתי במשהו דומה. אז, כל הכבוד.
אהבתי את שני התכנים באחד, ואופן הצגת הדברים הייתה יעילה מאוד.
דרינה
prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
[ליצירה]
כמו בתגובה הקודמת שלי (באתר),
גם את הסיפור הזה "מצאתי" באחד המקומונים שלנו.
אמנם הפעם "צורה" לא קיבלה קרדיט, אבל היתה לי הרגשה שמשם (או מכאן) הם לוקחים את הסיפורים הקצרים שלהם.
אהבתי.
זה לא ברור מזה שטרחתי לבוא ולהגיב?
[ליצירה]
החזן הנודד,
כל השירים, ללא יוצא מן הכלל, הושרו ובוצעו ע"י זהר ארגוב.
אם יש תהיות בקשר לאיזשהו שיר, אני יכול לומר לך באיזה קלטה/דיסק של זהר ארגוב הוא הופיע.
מה שכן, חלק מהשירים בוצעו במקור ע"י זמרים אחרים, אבל זו תופעה מוכרת בתחום הזמר המזרחי, ים תיכוני.
[ליצירה]
מכיר את התופעה הזאת
אצלך זה תוכניות חיסכון לרכה הנולדת, אצלי זה כל מיני ביטוחים שונים ומשונים ... כמו שהבנת, אי אפשר להאמין להם ... הם רוצים רק את הכסף שלך ... ובזמן האמת יעלמו מהשטח.
בינתיים, אולי אפשר לעניין אותך באיזו תוכנית חיסכון רב שנתית, רק 128 שקל בחודש, לרק 15 שנים הראשונות של הרכה הנולדת, התחייבות קטנה קטנה שלך, הוראת רבע שאת בקושי מרגישה אותה ... ובלי התערבות ושם התחייבות שלנו? כדאי לך ... תאמיני לי ! לי זה עולה יותר ...
[ליצירה]
ככה נטש אותנו? עזב את הארץ ?!
הוא יכל לעשות משו יותר עיסקי, ולהישאר כאן איתנו !!
לקנות 50 בקבוקי "בא לי שלוק" (בהנחה שלא יבוא לו להקיא מהטעם המוזר הזה .. קולה?), יען כי חם בקיץ, וחובה לשתות הרבה, ומהכרטיסים שהוא יקבל, הוא יוכל לפתוח חברת נסיעות ולארגן טיולים מאורגנים לקברי צדיקים (הוא בטח ימצא כמה בארגנטינה) !!
תגובות