• צור קשר
  • נספחים
    • קניה / מכירה
    • טריוויה
    • לוח עברי לועזי
    • שמך בפסוק
  • הרשמה
  • אקראית
  • יוצרים
    • אחרונים
    • ראשונים
    • לפי א ב
  • יצירות
    • אחרונות
    • ראשונות
    • לפי א ב
  • עמוד הבית
מביאה לך חומר טוב.

אורות

  • 7/5/2006
  • עוד אחד .

תגובות

  • Image סתיו לשם 8/5/2006 12:51:32
    אני אוהבת את הרעיון הזה של לקחת טקסט ולעבד אותו בצורה חזותית. לתת לו משמעות ויזואלית וצבעונית. הדמות במרכז מאירה בתוך החושך והיא מוקפת אותיות. מרגישים עוצמה וכוח הנובעת מהדמות. רק כמה הערות- הטקסט עצמו נכתב בפונט לא כ"כ קריא והצבע שלו גם כן לא תורם להקלת הקריאה. ולגבי הרקע- נראה לי שהיה מתאים יותר רקע צבעוני ובהיר כדי להדגיש את "יתר הדרגות אשר לבניין החיים" ואת השאיפה אליהן. תודה לך!
    cialis sample coupon site cialis coupon
  • Image דעה גלעדי 8/5/2006 13:12:57
    מיוחד מאוד ויפה. איפה זה מעוצב?
    ribavirin ilacabak ribavirin yan etkileri ribavirin wiki
    quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
    amoxicillin devlog.stoepel.net amoxil suspension
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
  • Image נטע . 8/5/2006 07:58:15
    על זה נאמר "גם יפה וגם אופה" וברצינות: יופי ויזואלי עם תוכן מיוחד. יפה לך שאלו מקורות ההשראה שלך (עכשיו מחכים לפסקה של ר' נחמן :)).
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    flutamida vademecum link flutamida alopecia
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
עוד אחד .
  • מילא
לקט יצירות
  • נהר-אדם (במדרחוב בן-יהודה)
  • אלולים
  • מסדרון אחורי- יומן מלחמה (א)
  • אני רוצח את אלוהים
  • כנר בחשיכה
קשור אלי
  • תגובות עלי
  • תגובות שכתבתי
  • [ליצירה] אני אוהבת את הרעיון הזה של לקחת טקסט ולעבד אותו בצורה חזותית. לתת לו משמעות ויזואלית וצבעונית. הדמות במרכז מאירה בתוך החושך והיא מוקפת אותיות. מרגישים עוצמה וכוח הנובעת מהדמות. רק כמה הערות- הטקסט עצמו נכתב בפונט לא כ"כ קריא והצבע שלו גם כן לא תורם להקלת הקריאה. ולגבי הרקע- נראה לי שהיה מתאים יותר רקע צבעוני ובהיר כדי להדגיש את "יתר הדרגות אשר לבניין החיים" ואת השאיפה אליהן. תודה לך!
    cialis sample coupon site cialis coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] מיוחד מאוד ויפה. איפה זה מעוצב?
    ribavirin ilacabak ribavirin yan etkileri ribavirin wiki
    quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
    amoxicillin devlog.stoepel.net amoxil suspension
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] על זה נאמר "גם יפה וגם אופה" וברצינות: יופי ויזואלי עם תוכן מיוחד. יפה לך שאלו מקורות ההשראה שלך (עכשיו מחכים לפסקה של ר' נחמן :)).
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    flutamida vademecum link flutamida alopecia
    cialis coupons online martialinfo.com coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] אהבה (בין השאר) היא היכולת (הבילתירציונלית) להאמין באדם. איזה מין קיום זה אחרת?
    ribavirin ilacabak ribavirin yan etkileri ribavirin wiki
    prednisolone side effects in dogs bilie.org prednisolone 5mg tablets
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    amoxicillin devlog.stoepel.net amoxil suspension
    cialis coupons online discount card prescription coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] לדעתי זה חבל"ז טוב לראות קצת "הומור שחור" כאן חוצמזה שיש משהו קצת גזעני ביחס של חרדים לשאר העולם (אמנם אין מה להשוות לאלימות של הKKK) אחלא נביש
    diflucan 50 realtycollective.com diflucan 50
    [ליצירה]
  • [ליצירה] הממ... ומיהם המכשפות המודרניות? אילו ילדות תמימות נשרפות על מזבח ימינו אנו? פוקו כתב שהחברה מגדירה את עצמה על ידי חריגיה, ולכן הבניות חברתיות ייצרו את המשוגעים, הפושעים וכו'... היום גם רעיונות המסורתיות והדתיות בעצמם נרדפות ו"נקברות" בשם הליברליזם והקדמה. (ראו למשל את האיסור ללבוש רעלה בצרפת, והרבה כפייה חילונית-תרבותית בארץ) ובכלל כל אדם לעצמו, נכשל בחטאים אלו, של דמוניזצית האחר, כדי לספק את הנורמליות של עצמו. הקץ לציד המכשפות הקץ לנורמליות תחי המוזרית לילה טוב והרבה חצילים לכולם (חוץ ממי שלא אוהב) נביש
    arcoxia spc speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90
    [ליצירה]
  • [ליצירה] חייבים לתת להם את זה- יצא להם אחלה סיפור, כל הקטע של האהבה האין-סופית של האל שתופס דמות אדם כדי להבין את הסבל האנושי ובכך שהוא מקריב את עצמו ועובר את הייסורים הקשים ביותר שבן - אנוש יכול לעבור- ובכך מכפר על חטאי האנושות כולה לנצח נצחים. וכל מה שצריך לעשות בשביל להיות חלק מזה, בתור בן-אדם, זה להכיר בו ובגודל המעשה שלו! למרות שזה לא מקורי- העקדה הייתה קודם. אבל בטוויסט של המוות והקימה לחיים בהחלט הוסיפו ליטוש מעניין.
    diflucan 50 read diflucan 50
    arcoxia cena go arcoxia 90 mg
    ventolin brez recepta onlineseoanalyzer.com ventolin smpc
    [ליצירה]
  • [ליצירה] מר פרידמן הניכבד (אך המתעקש שיתיחסו אליו כאל מסטול) חסר לי במאמר שלך סיכום, שאולי יבהיר למה ראית צורך במשל היווני (המעט סתום לטעמי) ואת הקשר שלו להצגת הדברים בעין היהודית. מכיוון שלא הצלחתי לסכם לעצמי מה ניסית לומר בדיוק, הביקורת שלי תהיה נקודתית בדברים שהפריעו לי. לגבי רבי נחמן, הציטוט פשוט לא נראה לי מקורי הוא לא מתנסח ככה בדרך כלל (אם כן אשמח לדעת מאיפה זה לקוח) זה יותר נשמע כמו ארז משה דורון או מישהו בסגנון. לגבי הטענה על כוח נפרד. לא ברור לי מה אתה טוען. כשר' נחמן מדבר על דיבור עם האברים, הוא לא מתכוון שיש להם יישות עצמית. זו פשוט דרך להתגבר על הפעולה הרפלקסיבית של האדם. המקורות שהבאת בעניין כולם מובנים מתוך הקשרם המקורי, ולא מציינים שום יחס מיוחד לגוף. מה שאתה מתאר כקטרזיס אינו אלא האדם עצמו. ולא שיש לי הוכחות לזה אבל אני גם לא מבין את שלך. לגבי אליהו- מי אמר שהייתה לו ודעות? וכבר לימדונו ה"מי השילוח" ור' צדוק מלובלין וכמובן גם קירקגור על אלו שפעלו את הפעולות הדצתיות הגדולות ביותר דווקא מתוך הספק. היהדות בוודאי לא מקבל את העול כמות שהוא. הציווים ה"גשמיים" נתפסים כהמשכת קדושה לעולם הגשמי. איננו מעונינים בגשמיות, וגם לא ברוחניות "שלא מהעולם הזה" סטייל ישו. אנו מוניינים להעלות את הכאן והעכשיו, למשמע אותו. לא צריך להאתעמק במושגים של כוח עליון ונסתר בשביל זה. עצם האקט של לקיחת פעולה בנאלית והפיכתו למעשה "דתי" ממשמעת אותו, חוצה את הגבולות שבין הגשמי לרוחני. "רוחני" בהקשר זה הוא דבר בעל משמעות. (אפילו עם זו משמעות רק במסגרת המערכת הסגורה של הדת. שכן מסגרת זו טובה כמו כל מסגרת אחרת) המקרים ההסטוריים שציינת אינם תיאור של האדם הנותן לכוח אחר להשטלת עליו. להפך זה האדם בשיא אנושיותו. המהפכנים בצרפת ביקשו להרוג את ה"מלך" בכל הרמות- כלומר גם להרוג את אלוהים ולהמליך את עצמם. אין שום מרחק בין השכל לאדם. הרצון הוא אותו רצון, ולא קיים דבר מלבדו. שוב- המאמר עצמו מעורפל ולכן אין לי איך להתקיף אותו חזיתית. אולי הדברים שאתה אומר בסופו של חשבון לא כל כך רחוקים ממה שאני חושב. נביש [ליצירה]
  • [ליצירה] אני חולה על סוג הכתיבה הזאת אז היתי חייב להגיב. זה מזכיר לי קצת את הספר המצויין (אם כי מאוד הזוי) של רומאן גארי שקראו לו משהו כמו "טרופו של ג'ינגאס כוהן" (קראתי באנגלית) שם גם ישנה אישה המיצגת (אם אני זוכר נכון) את ה"אנושות" או הרעיון האנושי,שכולם מנסים לאנוס אותה, וגם היא מחכה לגבר שיגאל אותה אך כולם נכשלים (ומתים) בנסיון (חוץ מהיהודי כמובן)
    diflucan 50 link diflucan 50
    prednisolone side effects in dogs go prednisolone 5mg tablets
    amoxicillin open amoxil suspension
    nootropil 800 mg a1softec.com nootropil wiki
    [ליצירה]
  • [ליצירה] זה מה שהכי מפחיד, שאי אפשר ךדעת מה הם חושבים, מה הם זממים...
    quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
    cialis coupons online discount card prescription coupons prescriptions
    [ליצירה]
  • [ליצירה] אני קרוע? בסוף כולכם תודו לי שהזהרתי אתכם...
    ribavirin ilacabak onlineseoanalyzer.com ribavirin wiki
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    zocor read zocor etken maddesi
    amoxicillin amoxil for uti amoxil suspension
    lamictal iskustva lamictal 100 mg tablete lamictal 50 mg tablete
    nootropil 800 mg read nootropil wiki
    discount card prescription cialis discounts coupons cialis online coupon
    [ליצירה]
  • [ליצירה] על "יופיו של יפת באוהלי שם" שמעת? הסצנה היא תנכי"ת, ולא זכור לי שיש בה איזשהו אלמנט נוצרי מופגן (מלבד המיקום), בטח שלא בפרט הקטנטן מתוכו שבו השתמשתי. ואם אפשר להשתמש בשירה נוצרית ומוסלמית בשביל חזנות ולהלחין פסוקים (כפי שנעשה במשך דורות והוכשר ואף עודד ע"י הרב עובדיה) אז למה לא בשביל לצייר פסוק? חוצמזה שהתמונה די מטושטשת, וציינתי את המקור רק בשביל ההגינות, ולא בשביל לשים דגש על המקור. הבעיה היחידה שאולי יש בציור היא האנשה של האל, שגם הנוצרים התנגדו לה, ונראה לי שזה רק רמוז בקושי, ואם לא מציירים פנים או משהו שהוא בברור ציור דמות האל, לא צריכה להיות בעיה. תודה בכל זאת על האכפתיות, ופעם הבאה אשתדל לא להתעצל, ולחפש מקורות יותר ברוח היהדות
    cardura site carduran
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    zocor hieple.net zocor etken maddesi
    buscopan dosierung bioselect-us.com buscopan plus
    lamictal iskustva read lamictal 50 mg tablete
    [ליצירה]
  • [ליצירה] המממ הצלחת ליצור שיר בחריזה מבלי לאבד מהיישירות והרצינות ובלי תחושה של שורות מאולצות. בהחלט הישג רציני. אמנם בבית השלישי זה כבר קצת חורק, אבל לא נורא, שווה בישביל הבתים הקודמים. בנוגע לתוכן : כנראה שאתה מקבל את המצב הזה, שלמרות שהוא מוצג בתור פשרה, הרי בשורה התחתונה זה "אושר", ששוה את המחיר. אולי הכוונה היא כזאת: אם היינו נותנים דרור לשירה במצב של אהבה, היינו מפליגים במילים עד אינסוף ומאבדים שפיות עלה והצלח נביש
    arcoxia cena speeddatingmixers.co.uk arcoxia 90 mg
    zocor hieple.net zocor etken maddesi
    ibuprofen gel ibuprofen 800 ibuprofen kruidvat
    voltaren click voltaren precio
    cordarone amiodarone cordarone medicin cordarone
    buscopan forte click buscopan
    amoxicillin amoxil for uti amoxil suspension
    nootropil 800 mg read nootropil wiki
    [ליצירה]
התחברות
שכחתי סיסמה
צרו קשר עם צורה
צורה

מנחם דוד
דברו איתי בפייס
  • שיעורי גיטרה
  • שאלנה - אתר טריוויה
  • לוח עברי לועזי
  • רגל ראשונה- ספרים ומוזיקה
דוגמית מדפי היצירות
  • לחבק >>> יצחק גור
  • פוקוס ירוק >>> מנחם דוד
  • אוצר מילים >>> מנחם דוד
  • you are connected >>> מנחם דוד
  • על הכתיבה >>> לבנה אדלר
  • תפילה >>> לבנה אדלר
  • השתחוויה >>> מנחם דוד
כמה מהיוצרים
  • דליה גולדמן
  • סרגיי שלמה
  • יעקב בן דוד
  • אביה שני עמרני
  • הדס דואני
  • גילעד רוזנברג
חזותי
  • הטיפה המרה
  • נוף
  • החצר הקדמית
  • ללא כותרת
  • אור
  • דאדא
  • אלקנא
  • מכתב
  • ילדה סוכר
  • שום יופי אינו דומה
  • דייט
  • ספסל
Copyright 2012 Piccolo Theme. All rights reserved. הזכויות לאתר שמורות למנחם דוד 1974
דף הבית   |   הרשמה   |   יצירות אחרונות   |   יוצרים אחרונים   |   צור קשר
עולים מעלה