[ליצירה]
משתפר, אבל עדיין לא נוצרת תחושה של משהו אמיתי.
משפט כמו "אחרי כמה זמן הם התאהבו ככה חזק" עושה לי תחושה קצת ריקנית. כי "התאהבות" בשפה של ימינו היא משהו מאד לא מחייב.
הדבר היחיד שאנחנו יודעים זה שהוא דתי-ימני-קיצוני קלישאתי וסטיגמטי, ושהבחורה יפה.
אני לא מצליח להזדהות, או להרגיש את האהבה שקיימת ביניהם.
רק טוב
טל
[ליצירה]
כן.. תמיד צחקו עלינו שמה שירד במיקוד ירד גם מהתנ"ך..
והרב שלי לגמרא, כל פעם ששאלנו אם משהו הוא לבגרות הוא אמר: בטח!! אלא מה, אתם לומדים לשמה?!
[ליצירה]
הי, לא הגבתי על זה? בטח התנתק לי באמצע.
אז ככה, כיון שהייתי הראשון להגיב, וגם זה רק בזכות האקראיות, תהיתי לנפשי איך נוצר מצב מוזר כזה שאף אחד לא הגיב על כתיבתך המדהימה לפני.
אבל ממז הפך את תגובתי לבלתי רלוונטית, ועל כן כל מה שנשאר זה לחזור שנית על כך שאתה כותב מדהים.
זה פשוט יפה.
[ליצירה]
אהבתי את הקטע של "הזמנתו של משורר ישראלי לחקירה "ביטחונית" על תוכן שיריו וקיום
מעקב הדוק של השב"כ על פרסומים ספרותיים ופוליטיים מהווים עדות
מפחידה כי ישראל צועדת לקראת הפיכתה למדינת משטרה."
אני חושב שהוא צודק, ושהוא אמור לשמוח על זה, הרי כך ישראל צועדת (אחורה או קדימה, מה זה משנה) היישר לכיוון משטרים נהדרים כמו תקופת השלטון הקומוניסטי ברוסיה, לא?
[ליצירה]
אני מת על האנשים האלה שעושים בלי סוף השוואות לשואה, וברגע שהשוואה כזו מגיעה מהצד השני של המפה הפוליטית\חברתית וכו' הם מתקוממים.
תשתוק וזהו.
[ליצירה]
[ליצירה]
דיק, הוא מתכוון למהפכה קומוניסטית... לא ראית את הפגנות הענק?..
ושמואל -
א. לא ממש הבנתי איך ההגדרה העצמית של הפלשתינים או זריקת עשרות אלפי יהודים לרחוב יכולה לסייע בכך. הרי הלאומנות היא האויב הגדול של הקומוניזם, אז אתה אמור להלחם נגד הגדרות עצמיות של עמים, לא?
ב. המהפכות שלך, בהנחה הבלתי הגיונית שהן יעזרו למישהו, לא מצדיקות בשום אופן את העוולות שנעשות כיום ליהודי גוש קטיף.
ג. אם כל מה שכתבתי נכון - נובע מכך - כל מה שאתה כתבת על הפקעות וכיבוש, - לא נכון. ולכן ההתנתקות איננה מוסרית. הפעם היחידה שבה נעשו הפקעות ברצועה היא במהלך ההתנתקות, שבה הופקעו נכסי המתיישבים, ואף ללא פיצוי הולם.
אתה לא חושב שזה הזמן לחזור בך מהכינוי "פשיסטים" שהדבקת לימין, שאף אתה מודה שלא עשה דבר בלתי מוסרי?
תגובות