[ליצירה]
עצוב היותר.תחושת הקור עולה מהשיר וזה כואב
הלוואי ולא אדע חוויות כאלו(מכיוון שאיני חוויתי חווויות כאלו איני יודע איך זה מרגיש)בטוחני שנפש האדם תתגבר
[ליצירה]
אכן ציור יפה חד וברור(בוא נגיד שסבא שלי מבין בזה יותר)
מראה כשרוניות טובה](בא ננגיד שם עכל עלה קטן ומסכן שציירתי פעם אמרו לי שאני כשרוני אז הציור היפה הזה בוודאי מכניס אותך לקטוריה זאת)
[ליצירה]
[ליצירה]
שיר מדהים וכתוב בצורה טובה עם מסר חזק
כל הכבוד לך.
אבל מה הקשר להוד?
[ליצירה]
שיר יפה אך גם אני לא הבנתי את השיר למה ברגעי משבר? חוץ מזה אני מאמין שאדם נולד בכוונה לאן שהוא נ ולד ואוסף טרמפיסטים צודק . היית רוצה להוולד ערבייה או גרוע מזה בים(וולא באונייה)
יובל
[ליצירה]
גם כשאין מוזה
ליתוש אני מסכים עם כל המגיבים שהגיבו לפני אני לפעים מנחית עלי מוזה פשוט כותב ןלא מפסיק עד שזה יוצא(וזה עדיין בא מהלב) וכפי שאת רואה לפי התידירות שאני מפרסם באתר שזה יוצא הרבה
אל תותרי נסי לכתוב גם כשאין לך מוזה המציאי אותה ותיראי שז עובד
יובל צים
תגובות