משפט נכון, אבל חסר פואנטה ועומק המתבקש במשט אחד המתיימר להיות יצירה בפני עצמו.
לגופו של עניין, יש דברים כואבים מחרטה ואולי נובעים ממנה- פיספוס למשל, אבל למה לדכא?
שתמיד תהיי בשמחה :)
[ליצירה]
משפט נכון, אבל חסר פואנטה ועומק המתבקש במשט אחד המתיימר להיות יצירה בפני עצמו.
לגופו של עניין, יש דברים כואבים מחרטה ואולי נובעים ממנה- פיספוס למשל, אבל למה לדכא?
שתמיד תהיי בשמחה :)
[ליצירה]
ליאורה, מה ההבדל ביני לבינו בעניין זה? שנינו נפרדנו אחד מהשני. לא נכון להניח שהוא נפרד ממני.
תודה לו על מה שהיה, כי מה שהיה היה טוב - כשהיה טוב. ובזכותו - למדתי על עצמי, על החיים ובכלל.
ועל מה שיש, בגלל זה:
ראה זאת כדרישת שלום
אחת מיני רבות
ששלחנו פה
הלוך ושוב
באופן גלוי
יותר או פחות
וגם יותר מזה.
ובסך הכל, מכל קשר, אפילו אם הוא נגמר הכי רע שבעולם (וזה לא המקרה), תמיד לומדים משהו חדש ומתקדמים הלאה. אז לא לומר על זה תודה??
[ליצירה]
סליחה על הציטוט העצמי, אבל בדיוק על זה כתבתי מתישו... (למי שמעוניין:http://www.tzura.co.il/thesite/yezira.asp?codyezira=6443&code=1130)
אין פה כלום גם לדעתי. על כל מילה אפשר לכתוב הרי הרים של "ניתוחים". נו באמת. אם אתה רוצה לומר שנכשלת בדרך מיוחדת, תחבר על זה מילים יפות.
לומר שנכשלת...נו יופי. גם לנו זה קורה.
צר לי, אני מסכימה עם רוב הנ"ל.
[ליצירה]
שיר, אני ממש אשמח לשמוע מה היא אמרה. אצלי באולפנא תליתי את זה במזנו בלוח המודעות ודאגו להוריד את זה מה זה מהר...הציק להם כנראה.(כמה פעמיםניסיתי, כמה פעמים זה נעלם...) האמת קשה לקריאה:)
תגובות