(הקדמה:)ובכן...לא כתבתי מלא זמן באתר האדיר הזה, אבל...הגיע הזמן לתת לעולם ולאתר המדהים הזה בפרט להתענג על הפרק השני של "מריה בארץ הפלאות" מכיוון שקיבלתי מלא תגובות מעשרות אנשים, אז הנה הוא..: בס"ד מריה בארץ הפלאות פרק 2 לרוע מזלה של מריה, העכברוש הציל אותה ונשא אותה על גבה, מריה, שהייתה טובת לב רצתה להפחיד את העכברוש, אז היא אמרה לו בצרפתית "Mon Chat va Mange Toi" העכברוש נבהל והניח אותה על הקרקע, היא הבחינה במס' מטורפים, היא חשבה לעצמה "כדי להתחבר איתם, אולי הם יודעים איך לצאת מכאן", הם הזמינו אותה ל"ריצת התייבשות", מריה החלה לענות באדיבות "מה פה שיעור ספורט?!", ומיד עזבה אותם בכעס. היא הבחינה בדינוזאור שהפעם הפך למשהו יותר נורמאלי: שפן קטן. הוא צעד ונכנס ללחץ, הקישקע שלי, הקישקע שלי!!! מריה שמה לב שהוא הלך לכוון ביתו, היא ראתה שהשפן הקטן שכח לסגור הדלת ולכן נכנסה אליו כנקמה על כך שברח לה, ולגרום לו נזלת. היא עוד פעם הבחינה בבקבוק קטן והיה כתוב עליו "אל תשתה אותי" מריה חשבה לעצמה שאם בפעם הקודמת, היא עשתה מה שכתוב על הבקבוק, גרם לה לסיבוך, כדי לה לעשות ההפך. "אשתה את הכול!!!". היא גדלה למימדי ענק, יד בארובה, רגל במדרגות, ראש בקיר, ופה שיוצא דרך הביוב. השפן נזעק וקרה לעובד הזר שלו (תולעת משי סינית), התולעת החלה לדקור את מריה, עד שהיא התעצבנה. היא צווחה בקול מחריד, התולעת הפכה לגולם תוך שנייה, והבית של השפן המסכן התמוטט. מריה התחילה לרדוף אחריו והתחילה לצעוק- קישקע! קישקע! מריה לא הבינה שאי אפשר להשיג שפן, היא הבחינה בזמן הריצה בחתיכת עוגה, בלי מחשבה מיותרת הפסיקה מריה וחיסלה את העוגה. היא הפכה להיות קטנה – קטנה היא הלכה וחיפשה עוד משהו מוזר לאכול, עד שראתה את אלי- התולעת המסוממת... ____________________________________ תני"כ פממ"ע שיבנ"ש למי שתוהה מה רשאי התיבות הללו...שיחכה...זה סוג של קמיע מילולי שנוהגים מס' אנשים לרשום בסוף יצירה, את הפירוש אני אפרסם בפרק הבא....בינתיים תכתבו תגובות בבקשה!!!