איכשהו מרפי לא פועל עליי.... אני מעליו! אין לו השפעה עליי. מה שיכול להשתבש, משתבש נכון? אני האנטי תיזה. אצלי גם מה שאין לו שום סיכוי בכלל להשתבש משתבש. ואני לא מדבר על סבירות נמוכה, כגון הסבירות לפריצה פתאומית של האבולוציה במאדים. אני מדבר על חסר סיכוי להשתבש. דברים שאין להם בכלל יכולת שיבוש, מוגבלי שיבוש, נכי שיבוש. דברים שגם אם היית מנסה לשבשם, לא היית מצליח. אני מעל הטבע. אם מישהו יזרוק עליי אבן, יפול עלי הר. אם אני אזרוק על מישהו אבן, יבוא נשר יחטוף אותה בעודה באוויר ויפיל לי אותה על הראש,. וזה לא שהנשרים עובדים עם מרפי, הם סתם לא סובלים אותי. כי מרוב חוסר מזל אני המתחרה העיקרי שלהם באכילת פגרים של חולדות עם איידס. המרפי קיבל מוטציה מיוחדת, אני הייתי מכשיל לו כל כל הנסיונות, אם הייתי מנסה להצליח בהם, וכן הפוך. בכלל אני לא הייתי מגיע להיות מהנדס בתעשייה האווירית, בסיור היכרות היה נופל עליי מטוס צ'צ'ני חטוף ממלחמת העולם השלישית. או שסתם איזה פיל מוטרף ביבוא ישיר וחד פעמי מיבשת אפריקה היה דורס אותי על רציף הנמל. אבל אני פתרתי את הבעיה, אני לא מתאמץ! וככה אני מטעה את מרפי ולוציפר. הם חושבים שאני רוצה להיכשל.... וככה אני אמור להצליח... רק שלוציפר כ"כ לוזר סידרתי שחוק מרפי פועל עליו, וכל נסיונותיו להרע לי כלומר להועיל לי, עולים בתוהו. היינו צריכים לעשות החלפת כשרונות. הלוואי שמרפי היה פועל עליי. מאז ששברתי מטה לחמו, הוא מעניק לי התעלמות ממושכת. מנסיון שיבוש הדבר שאינו יכול להשתבש גורם את הנזק הגדול ביותר למטרה או ליעד שהצבנו, ניסיתי להציב את מרפי כיעד אבל משהו בלתי צפוי השתבש, ומרפי ניצל. אני תוהה אם מרפי מעל החוקים של עצמו, כאילו מלך חכם נאמן לחוק, ואני אזרח סורר שכמותי, שובר את סמכותו חדשים לבקרים,באותה תדירות כמעט שאני שובר את העצמות, באיזה השתבשות שאינה יכולה להשתבש. בעולם משתבש דבר היחידי שאינו יכול להשתבש הוא השיבוש. השיבוש מעולם לא משתבש. אלא אם כן אני משתבש בו. סליחה התכוונתי משתמש בו אבל השתבש לי...