[ליצירה]
אסופית!
סופסוף את כותבת עוד משו! איזה כיף..
ולענין השיר: ממש אהבתי. כבר מהרגע שקטעת את הפסוק בהתחלה זה מצא חן בעיני. ותיארת ממש יפה את הפחד וחוסר האונים..
[ליצירה]
יפה
יצירה עדינה ומרגשת...
אם כי אני חולק על כמה שורות, למשל, אני לא חושב שלטעת אמון זו טעות. אם כי אני מבין את כוונתך.
יצירה עתיקה במונחי האתר, ובהחלט יפה.
אהבתי.
[ליצירה]
אהבתי.
בעיקר את דימוי הלידה.
גם את שני השירים הנוספים..
אני בכלל חושבת שאם לא הייתה בארץ חובת שירות מילואים, היה צריך להמציא את הקונספציה בשביל ההשראה של טובי בחורינו הלוחמים..
[ליצירה]
כששניים אוחזין במציאה, חובת הראיה מוטלת (באהבה) על החבר/ה.. ואז ניתן להשיג את ה"ויחלוקו" המיוחל.
לענ"ד בכוחה של ה"מוחזקות" הכפולה להעלות את הסימנים הנעלמים מתהום הנשיה, ואף לתרום כמה חדשים.
שמחתי על התירוץ לעיון..
נגע ללבי.
[ליצירה]
שיר אהבה נפלא..
אסוציאציות שעלו לי בהבזק:
הסרט "נערה עם עגיל פנינה"- מומלץ, לרוץ לראות ולהתפעם מיופיו של הציור הניבט מהסרט.
ועוד קטנטן, השיר "אם הייתי" של אריק איינשטיין:
http://216.180.247.117/aman/alef/arik/arik11.htm
quetiapine dosage for sleep asser.nl quetiapine overdose amount
[ליצירה]
טלינק'ה, זה ממש מיוחד...
בדיוק מהסוג שאת אוהבת.. נראה לי שפעם שלחתי לך משו שהיווה השראה.. יכוליות? נורא מעניין לראות את היצירה בזיקה להשראה.. ככה לומדים באומנות..
ויצחק,
מן הידועות שלימודי אומנות רציניים כוללים מודלים בעירום.. יש אפילו סדנאות פתוחות לקהל..
[ליצירה]
"נאלצת" להסביר את תגובתי..
התייחסתי לשיר בזיקה למשנה על "שניים אוחזין בטלית".
"חובת הראיה", "ויחלוקו" מן המשנה והמפרשים- הותאמו בדבריי אל סיטואציית "מציאת האני האובד".
ובקיצור, רק רציתי לומר (בערך) שבשניים זה יותר קל :-)