[ליצירה]
גם את זו אהבתי..
בניסיון לבאר לעצמי מה-בדיוק-עשה-לי את-זה אני חושבת שזו הנאיביות של המעשייה. הסגנון מזכיר לי אגדות חז"ל לילדים, האלו המעובדות.. אבל עם המון כבוד לילד ולמבוגר הקוראים.
היה כיף לקרוא!
ושתהיה תשס"ה נפלאה לכולנו.
[ליצירה]
כמעט וניתן לשלוח יד ולמשש את עורקי העלים.
התמונה מוכיחה לי את קיום הקומפוזיציה גם במדיה הדיגיטאלית, שעד היום נסתתרה מעיניי.
חשבת פעם לתת ליצירות שם בעברית?
למרות ההבנה בשכל, הלב מתקשה להתרגש מהכותרת באנגלית.. אבל אולי זה רק אצלי.
ברוך הבא בצל אתרנו
:-)
[ליצירה]
איזו הפתעה!
כמה אהבתי :)
הסיפור גרם לי לחשוק בבונסאי של שקדייה משלי. מתה על פריחת השקדייה.
אביב מלא שקדיות שיהיה לך! (ומצדי שיהיו גם ערמונים, כי אני יודעת שאתה אוהב)
[ליצירה]
כששניים אוחזין במציאה, חובת הראיה מוטלת (באהבה) על החבר/ה.. ואז ניתן להשיג את ה"ויחלוקו" המיוחל.
לענ"ד בכוחה של ה"מוחזקות" הכפולה להעלות את הסימנים הנעלמים מתהום הנשיה, ואף לתרום כמה חדשים.
שמחתי על התירוץ לעיון..
נגע ללבי.
[ליצירה]
אהבתי.
בעיקר את דימוי הלידה.
גם את שני השירים הנוספים..
אני בכלל חושבת שאם לא הייתה בארץ חובת שירות מילואים, היה צריך להמציא את הקונספציה בשביל ההשראה של טובי בחורינו הלוחמים..