אתה עכשיו מוכיח לי
שבעצם
אני עושה את "הדבר הנכון",
שלמעשה
אין לנו עתיד.
וזה כואב לי
חותך בפנים
פוצע את הלב,
רציתי לטעות
רציתי שתגיד אחרת
רציתי לשגות.
ובעצם
אתה מוכיח לי
שאני לא טועה
וזה מה שנשאר לי
האמת היחידה.
2/11/03
[ליצירה]
נדהמת
מאוד אהבתי, כתיבה מרגשת מאוד,
אני לא יודעת עד כמה הדברים הם אמיתיים/מציאותיים, דברים שקרו,
מה שכן לדעת את הבעיה ולהיות מודע לה זה חצי פתרון ,...
בכל אופן אהבתי.
[ליצירה]
רציתי לומר...
שהשיר הזה כל כך נגע לי, תחושה שאני לא ממש יודעת להסביר אבל הוא פשוט גרם לרשרוש בלב, שיר שכביכול פשטני אך מדהים- לטעמי.
אהבתי נטע.
[ליצירה]
מעניין
מאוד מעניין, אני חושבת שהכתיבה שלך נורא יפה, משולבת בסגנון מודרני ולירי.
אני מודה שמשפטי האנגלית הפריעו לי קצת... לכן קראתי שנית ללא האנגלית.
בגדול-אהבתי!
אושרת.
תגובות