כן אני הוזה,
למראה עיר זרה
והיא קומצת ידה הפתוחה
מבלי לתת לי
ולו אצבע אחת
לרפואה
כן אני הוזה,
מבין קרעי חלום
ללא כל בסיס מציאות,
ואובד, כן אובד
בין ארבע כנפות
הארץ של דמיונותיי
אי שם בקרעי עננים
של חלום שנשבר
ואיננו
הזיה עצמה בכל מקרה אינה רצויה, פרט לזו המביאה ויוצרת שירה. חבל שאתה אובד בין קרעי חלום והזיה. צא נטוש את העיר הזרה אל השדות, שאף אויר והתמלא תקווה. חזור אל העיר והיא כבר לא תקמוץ את ידה, כי היאוש והתקווה הם בעיני המתבונן.
קרוב לשבע שנים באתר "צורה" ועדיין היד (עם העט) נטויה.
נשוי ואב לשתי בנות.
עוסק בכתיבה בתור תחביב ובתור עורך ספרותי ורעיוני
לאחרונה יצא ספרי "מיתר סמוי"
[ליצירה]
הזיה עצמה בכל מקרה אינה רצויה, פרט לזו המביאה ויוצרת שירה. חבל שאתה אובד בין קרעי חלום והזיה. צא נטוש את העיר הזרה אל השדות, שאף אויר והתמלא תקווה. חזור אל העיר והיא כבר לא תקמוץ את ידה, כי היאוש והתקווה הם בעיני המתבונן.
[ליצירה]
תודה מאי
תמיד תמיד, חוזרת ועולה התמונה הזו מכל התחנות בארץ:
אותו החייל המוציא מכיסו ארנק ושולף משם כסף גדול בנון שלנטיות כזו
ואז המוכר שואל את השאלות במן שפה נמתחת נמרחת (כמו שהוא מורח את הטחינה והחריף)
חומוווווווווווווס
חרייייייייייייף
הכלללללללל?
[ליצירה]
----
הם כל כך שמנים מעונג
שאם תירי בהם כדור בעכוז
הם לא ירגישו שירו בהם,
הם לא יותר מוכשרים
ממני או ממך
אבל בכל זאת הם שם
בעזרת פרוטקציה
של בן דוד
של סבא
של השכנה
של שולה
שגרה ליד
סבא גרונם
אי שם
בקוצק
[ליצירה]
אני יודע שחלק ממהצדקה של מעשי האלימות כלפי ערבים הם "אגדות אורבניות" שמופצות בחוגים האלו. כששאלתי מישהו לגבי הסיבה הלכאת ערבים זקנים הוא אמר:
"הם עקבו אחריו ו..."
והסיבה לטבח ברוך גולדשטיין (שאחר כך ערכו עליו פסטיבל מרהיב - הן הימין הקיצוני והן השמאל הקיצוני איש איש בדרכו) הייתה:
"הוא מנע טבח שהיה אמור להתרחש בפורים"
ובטח אשמע גם שהסיבה לכתיבת "מוחמד חזיר" על קירות המסגדים היא:
"הם תיכננו לכתוב משה חזיר על קירות בתי הכנסת..."
אזלת יד של כוחות הביטחון זה דבר אחד. אך לקחת את החוק לידיים ולהבאיש את ריחה של ההתיישבות בעיני העם (אני לא ידוע אם הם עושים את זה כפרובוקטורים שלא במודע) משחקת לידי אוייבנו הגרועים.
תגובות