[ליצירה]
לא
זה מאוד פשוט -
כל פעם יש קטע של "מה היינו רוצים שיקרה" ואז קטע של מה שקרה באמת. תנסה לקרוא את זה ככה ותראה שזה הגיוני לגמרי.
לא הגבתי קודם כי זה נראה לי אישי מדי - אבל אפילו אם להתייחס רק לצד האומנותי זה מהמם.
עשה לי עצוב :-(
[ליצירה]
לשי אראל:
נראה לי שלא הבנת. לא באתי לספר על אש גיהנם הבוערת בנשמתי. לא באתי להגיד, חס ושלום, שאין סיכוי לאהבה: אולי, אפילו, להפך. אם היא קיימת, הרי יש לה סיכוי, נכון?
כל מה שרציתי הוא לספר סיפור שהיה: רבים הסיפורים שהיו ואין להם גואל בדמות עין שתקרא. אולי רבים מדי. ולקוות, אולי, שאיכשהו, בנתיבם העקלקל של כל הדברים, יסלח למשובתי.
[ליצירה]
שיו
איזה מהמם ומקורי .......................................
יש לך את זה... מי אני שהגיד.. (:;
אבל אמרתי
(וכמו אקומה נא פשוט לגזור ולשמורוזה מה שאעשה)
אז ביי ביי ותמיד בשמחה................
........................................................
............................................................................
..............................................................................
[ליצירה]
לשי אראל:
נראה לי שלא הבנת. לא באתי לספר על אש גיהנם הבוערת בנשמתי. לא באתי להגיד, חס ושלום, שאין סיכוי לאהבה: אולי, אפילו, להפך. אם היא קיימת, הרי יש לה סיכוי, נכון?
כל מה שרציתי הוא לספר סיפור שהיה: רבים הסיפורים שהיו ואין להם גואל בדמות עין שתקרא. אולי רבים מדי. ולקוות, אולי, שאיכשהו, בנתיבם העקלקל של כל הדברים, יסלח למשובתי.