[ליצירה]
אם אפשר אך להמשיך
"אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי כי אשב בחושך ד' אור לי" [מיכה]
"אילולי שנפלתי לא קמתי, אילולי שישבתי בחושך לא היה ד' אור לי..." [מדרש תהילים]
מתוך חושך נוצר אור.
ועוד נזכה בעז"ה.
[ליצירה]
[ליצירה]
אהבתי את הדימויים...
יפה מאוד...
למרות שאם תרחיב קצת על האי זה יהיה נחמד...[ציפורים פרחים וכו...]