[ליצירה]
יפה ועצוב..
כתיבה מקסימה ונוגעת,
מה שכן לי אישית חלק מהשורות נראו קצת ארוכות והיה אפשר להוריד את המילית "את" לדוג': בתוך אבן בזלת החבאת (את) ליבך וכ'ו..
ישר כח,
ברכה והצלחה.
[ליצירה]
קשה לי ם השיר ועם התגובה שמעלי...
אני אוהבת את ת"אאפילו יש לי גם כן שיר עליה..בעמוד שלי..),נכון זה שדה קרבות אך לא תמיד היא מנצחת...וכל כוחה הוא בנפילתה-זה רק מצביעה על כוחה גם לעלות...
ובאשר לשיר עצמו-אאוצ'..זה באמת לגעת בטינופת,ובמצב האבוד של האנשים האבודים(ע"ע פיטר פן..)והוא די פסימי...אני חושבת שיש צורך בקצת אור בשיר..
בהצלחה..