[ליצירה]
קשה לי ם השיר ועם התגובה שמעלי...
אני אוהבת את ת"אאפילו יש לי גם כן שיר עליה..בעמוד שלי..),נכון זה שדה קרבות אך לא תמיד היא מנצחת...וכל כוחה הוא בנפילתה-זה רק מצביעה על כוחה גם לעלות...
ובאשר לשיר עצמו-אאוצ'..זה באמת לגעת בטינופת,ובמצב האבוד של האנשים האבודים(ע"ע פיטר פן..)והוא די פסימי...אני חושבת שיש צורך בקצת אור בשיר..
בהצלחה..
[ליצירה]
הרגשה מוכרת..
החכמה היא לא "לשרוד"להגיע לסוף באחרוני הכוחות,
ולומר-עברנו גם את זאת,למרות הרצון המובן של לשרוד בזה העולם,אפשר לנסות פשוט כל רגע של חיים לייעל לחיות ולהנות,ולא להתעסק במחשבות של סרק על הסוף שבו נאמר-סוף סוף-עברנו גם את זה-השאלה היא איך עברנו ואיך יכולנו לעבור..
אהבתי..
רק טוב!
מיכל