הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
אהבתי את ההילה שמסביב.
גם הקומפוזיציה- כמעט מושלמת.
השפן היה צריך להיות טיפה יותר שמאלה כדי שיהיה ממש טוב- על אחד מקוי השלישים. איך שהוא נמצא עכשיו הוא בין השליש לאמצע התמונה וזה קצת מעצבן את העין...
הרקע מאחורה יצא אאוט-אוף-פוקוס וזה יפה ומדגיש את השפן הקטן...
[ליצירה]
הכותרת אמורה להיות 'מה אתה עושה פה?', אבל האתר החליט שהיצירה צריכה להיקרא '1', ואם אני אתקן את הכותרת התמונה תיעלם, אז שיהיה '1'.
ההילה היא בגלל שצילמתי אותו בערב והשמש מאחוריו.
[ליצירה]
זה מאמר או סיפור? הסיפור היה בסדר עד שהפך למשל משונה, והמאמר בסוף לא קשור למשל. (הדוצ'ון הפקיד את הגבר על התוכן ואת האשה על הניהול, ואז הם החליפו?)
מה הקשר ל'עליונים למטה ותחתונים למעלה'? הפתגם מדבר על צדיקים עניים ורשעים עשירים.
[ליצירה]
יש נהגת אגד! לפחות אחת, ראיתי בכפר סבא. אבל זה היה מזמן, אולי כבר פיטרו אותה. שוביניסטים!
זה לא ממש שיר, זה הרהור בשורות קטועות. אם תחבר את השורות לא ישתנה כלום. רק ההרהור השלישי נוטה להיות 'שירי'.
[ליצירה]
כתיבה קצבית, סוחפת, השורות המתחרזות והחרוזים הפנימיים הופכים את השיר לסיחרור מואץ. מרידה נואשת בשיגרה. אני מקווה שכתיבה כזו נותנת לך אוויר לעוד צלילה כואבת לתוך המציאות הקטנונית.
[ליצירה]
בגלל 'מוחאי נהייתי'?
ראבק, אסור קצת לשחק במילים?
אולי קצת מתחתי את הגבול, לא נראה לי שהסתבכתי כמו פיוטי הסליחות.
אם כן - סליחה :)
(תודה על הציטוט, לא הכרתי את השיר)
[ליצירה]
קראתי באיזה ספר שחמט ששאלו שחמטאים כמה מהלכים קדימה הם יודעים לחשב. קפבלנקה ענה "רק אחד - הנכון".
התשובה הזו היתה נכונה (אולי) לפני חמישים שנה, היום שחקן שסומך על אינטואיציה לא יכול לשרוד ברמה מקצוענית. אבל בחיים (וגם בשחמט) יש עדיין הרבה מקום למהלכים 'שרירותיים', שמאפשרים להתגבר על מחסום ההגיון.
ולגבי רובוטים - הם לא סובלים בכלל מההתלבטויות וניתוחים שאת מתארת. רק אנשים יודעים להתעלל בעצמם בצורה כזו.
תגובות