פו"פ שלישי מהשמש: 02X1: Thinker, Tenor, Doctor, Spy. "… Of course it had to be me! Im always the hero…" – Doctor Julian Bashir Right Click => Story => Syntax => Encoding => N-O-R-M-A-L Klalus's Hebrew, with a tip of a 'General Fanatics'. => Click! טוב, כפי שאתם בטח שמתם לב, גיבורנו בחר ב'I DO!' וכנראה יחיה באושר ועוד אושר (כמובן בלי עושר [בייניש או לא בייניש?]) עד עצם הסדר הזה... או אם נדייק, עם שתבוא איזו OGRE-ית ירוקה על דרקונית מאופרת ותנסה 'לקלף אותו כמו בצל' כי תחשוב שאם הוא ראה פעמיים את הסרט 'שרק' אז יש לו מושג על מה הוא מדבר... במאי: 'ו....פעולה!!' עוזר במאי: 'אה.. לא החלפנו את הקידוד?' במאי: 'אה.. סליחה... "ו....ערוץ 20!!!"' עוזר במאי: 'אה..לא...זה ערוץ VIVA בכלל...' במאי: 'לא יודע מה קורה לי היום.... "ו...... ערוץ 49!!"' - המפקד, יצאנו מעל חלל, אז-אורדרד. אתה מתישב לך בנוחות על כסא הקפטן מצופה העור ועתיר תכונות הכיוונונים, פולט אנחת שמחה שלך יש את כורסאת הטלוויזה הטובה ביותר בספינה [וגם את הטלווזיה הגדולה ביותר..] ומהרהר לעצמך.... 'יאלה.. איזה צוות מעולה יש לי.. זה פשוט כבוד כדול לפקד על כזה צוות.. ועל כזו ספינה...' מעניין מה הוד הקיסר רוצה ממך שלקח אותך באמצע משימה כח חשובה ובדחיפות למשכנו... 'הכניסי אותנו למסלול, סגן', אתה מורה, 'וקיראי למשרדי הקיסר'... - ...יש תגובה... - 'משרדי קיסר האמפריה שלום, אנו עסוקים ועמוסים בפניות כרגע, עקב משברים בין כוכבים ובין גלקטים-קוסמולוגים. אנא המתינו עד יגיע תורכם ונענה לכם בהקדם. מספרכם בתור הוא.... ארבע...מליון...שבעמאות...וחמשעשרה...אלף...מאתיים..ושלוש. זיכרו - B Bזק, עד שנפגש...' - אני חוששת שאנחנו בממתינה המפקד. - י-א-ל-ה הם עם הממתינות שלהם... יותר מחצי מאה עברה ואני עדיין יכול למצוא את עצמי תקוע בפפקים אין סופיים כמו ב'ניו תל אביב החדשה' ועדיין לחכות לתור שלי כמו ב'KAZAA גרסא 12'.... נסי את הקו השני...' - תפו...אה לא, בעצם אנו לנו. - 'משרדי הקיסר שלם, מדבר דפנה...' - דפנה? מי זו דפנה? את חדשה? - כן אדוני, נכנסתי היום לתפקיד.. אני משלימה משכורת בחופשים בין המידרשה לשירות לאומי... - אה...יופי דפנה... מאיפה את? - אני? מהירח השלישי של קרונוס.. מושבת רומוס... - באמת?? יפה יפה! את מכירה את קומנדר וורף במקרה? - וורף? הבן של מור לבית מורטיוק? - כן! הוא. - אני הייתי עם הבן שלו, אלקס, בסניף! - וואלה?? שבט 'המפדל' הא? - כן! יאלה.. איזה יקום קטן.... - אה... המפקד... יש לנו מ-ש-י-מ-ה לעשות.... - אה.. כן.. טוב, תשלחי לו דש' מהלורד ג'נרל, וגם לאביו, טוב דפנה? - אני אמסור... - תגידי, הקיסר פנוי? הוא ביקש ממני לבוא... - כן כן, הוא מחכה כבר, הוא בחדר הירקרק.... - מצויין, יש אישור עגינה, אני יורד... לוטנד, אתה איתי, קומנדר - יו האב דה ברידג'. - אני אשתדל המפקד, למרות שבתקפוה האחרונה אני דווקא יותר טוב בפוקר.... ....אתה מתיישב בכסאך במעבורת, ובעודכם יוצאים מהמעגן אתה מארגן את המחשבות בראש.... מבט לספינה. 'יאלה זו ספינה ענקית' אתה חושב... זה די מבדח במקצת כשאתה מקשר שאת אותו משפט בדיוק אמר 'סקוטי' האגדי בזמנו על ה'אלקסיילסיר', שממש, אבל ממש, מזערית לעומת זו הניצבת מולך... חיטוביה המאסיבים ובו זמנית העדינים נימשכים אל כל 49 וחצי קילומטריה... 17 הקילומטרים של גובהה משויים לה מראה מאורך מעניין.... פלאי הטכנולוגיה... שיאי הידע להגנה השמדה ניתוח והצלה נמצאים בספינת חלל זו... השקעה של מליוני אנשים שעמלו רבות בשביל ליצור את 'הספינה האולטימטיבית'. וכה היא ראוייה לשמה... – אנטרפריז ג'י.... השביעית בכבודה לשאת את השם המלכותי הזה... ועם כל זאת.... עדיין... המחשבה צורמת... למרות היותך לורד ג'נרל, פחות או יותר זה שאחראי על הזרוע הצבאית של האמפריה, דבר הנותן לך אחריות על כמות בלתי מוגבלת של כוחות פיזים טכנולוגים ואחרים – עדיין... האחריות האישית, כקפטן של ספינה, שקיימת עליך על אחד ואחד מהאנשים שעליה, מקבלת משמעות לא קלה כשמדובר ביותר מחצי מליון כאלה... ובכל זאת, אתה אוהב את התפקיד שלך.. אתה טוב בו ברוך ה' בלי עין הרע.... מגיעים לקורוסנט, עיר הבירה... (במלרע) נוחתים במנחת של ארמון הקיסר... רבלת פנםי צנועה של כמה עשרות מפקדים עם יותר 'תיקתקים' על הצוואר הכתף והחזה, וגם כמה כאלה עם עוד יותר מיותר 'תיקתקים'... כמה דיווחים קצרים, דוחות לא ממש מעניינים, והגענו לחדר הירקרק... פנימה. כל פעם שאתה נכנס לחדר הזה, שרק מעטים זוכים לראותו מבפנים, אתה תוהה מחדש למה קוראים לחדר הזה 'חדר ירקרק'... ניסו להסביר ולשכנע אותך חזור והסבר, חזור ושכנוע, שזה פשוט בגלל שאתה עוור צבעים... אולם אתה מתעקש תמיד, בגלל שאתה ממש בטוח במיליון האחוזים שהצבע של החדר הזה הוא פשוט – שחור. כמו כל שאר החדרים בארמון, ללא יוצא מן הכלל... אולי זה בא להעביר איזו שהיא אימרה... והנה הוא יושב לו שם, הרם והאהוב, הקיסר, זה שאחראי פה על כל ה4 וחצי [כבר שני שליש ברוך ה'...] הגלקסיות שבאזור. הוא שולח לך מבט שכזה, כזה ששולחים רק אנשים גדולים באמת אל אלה שהם יד ימינם, ומורה לך לשבת... - 'וולקום מיי פרינד' הוא אומר.. ומבטו נראה מבשר קשות. - 'וואט איז מיי בידינג, מיי מאסטר?' אתה שואל, בתקווה שבניגוד לפעם הקודמת הוא לא יתבלבל ויחשוב כשאתה אומר 'בידינג' אתה מתקוון להימור במרוץ הפודים הקרוב... - 'יש לי משימה חשובה ביותר, ועליך לקחת, שכן חשיבותה עליונה...' - 'כן, מאסטר, מה המשימה?' - 'לא אוכל לפרט את כולה בנתיים, אך רק אומר... שהיא קשורה לאותו הגזע.. ולאותו הכוכב...' - 'בני אדם...', אתה משלמים אותו ומשתדל בכח לא להשבר למשמע השם ולבכות... הוא מהנהן בהסכמה... ...עברתי בחיי רבות.. בכולן עשיתי את הכל לטובת האמפריה – קרבות אין ספור, מפגשים ראשונים עם מספר לא מבוטל של גזעים, עשרות אלפי הסכמי שלום, טיווחים, חקירות, השקטת מלחמות ודיכוי התמרדויות – וכולן – אפילו ביחד, לא משתוות לעומס, לקושי ובמיוחד – לסיכון, שיש כמו במשימה אחת, אף הפשוטה ביותר, אצל..... בני האדם...... - 'א..א...אתה בטוח?...האמר אדוני 'בני אדם'?...' -'בני אדם....כן....' ...כן... בני אדם..... To B Continuue!!